Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Heb ik hier nog wel zin in…

• Auteur

Ben vandaag wéér ongesteld geworden.

Zit nu even op zo'n punt van, heb ik hier nog wel zin in, iedere maand die teleurstelling, elke dag pillen slikken om een eisprong te krijgen, ook nog eens pillen die straks niet meer  vergoed worden (detail, weet ik), elke keer weer die spanningen, dingen voelen die je anders niet voelt enz enz enz.
    We hebben 2 kerngezonde kinderen, is het al die moeite waard?

Ben normaal niet het type die de kop gauw laat hangen, maar heb het nu echt ff gehad!

x Mamaloe   (ronde 12, kindje 3, en heb pcos)

#2896419 Quote

he
    ik weet hoe je je voelt ben gisteren ook weer ongie geworden
    zit nu in ronde 9 voor de 2de
    2 vriendinnen van me zijn binnenkort uitgeteld en het we hadden eigenlijk met een gekke bek gezegd zijn we straks met z'n 3en zwanger bij hun was het was meteen raak en bij mij is het weer hopen op volgende maand.
    maar ik mag me al gelukkig prijzen met het lieve knulletje dat ik heb al heb.
    ik denk dat ik er maar wat meer afstand van ga doen want ik ben er denk ik nu teveel mee bezig.
    of zoals mijn oma altijd zegt je moet kijken naar de dingen die je wel hebt ipv naar de dingen die je niet hebt

groetjes nicole

#2896421 Quote

Misschien heeft je oma idd gelijk.
    Bij mij ging dat net zo met een vriendin, die is binnenkort ook uitgeteld.

Heb er nooit over ingezeten, mn pcos enzo, maar zit er nu ff door.
    Weet gewoon even niet wat ik heb.
    Heb niet echt het type man waar ik met dit soort dingen mn ei bij kwijt kan, die is n.l. nogal nuchter.

Misschien denk ik er morgen wel weer anders over maar nu ff niet.

Vind het gewoon ff k*t!!!

Jij ook veel succes!

Groetjes Mamaloe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct