Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

GETEST……

• Auteur

Ik heb net de test gedaan en in ronde 8 is het dan raak
    ik ben ZWANGER

ik heb de test onder mijn vriend zijn kussen gelegd als hij dan vanavond thuis komt zeg ik schatje   ik heb een kadootje voor je hihihi

ik heb ook al wat voor zondag VADERDAG.Ik kan helaas niet wachten tot zondag .

voor jullie allemaal *******geluk glitters en succes met zwanger raken

DIKKE KUS MIJ:-)

#2896450 Quote

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Wat zal je vriend verrast zijn vanavond, veel plezier.

Geniet maar erg van je zwangerschap

Carina

#2896452 Quote

gefeliciteerd!!

kun je het zolang voor je houden voor je vriend? Ik zou gelijk de telefoon pakken en m bellen! ik moet het dan gelijk kwijt! maar ik wil het eigenlijk ook op die manier doen, maar denk niet dat me dat lukt!

#2896455 Quote

Haha, ja  het is wel knap van je dat je het voor je kunt houden tot je vriend thuis is. En blijft de test zichtbaar dan? Ik heb ook een boekje over papa's, die geef ik mijn vriend als het zover is. En ik denk dat hij die al na vijf minuten krijgt als ik de test gedaan zou hebben!

#2896460 Quote

gefeliciteerd meis!!!! van harte gegunt en geniet er lekker saampjes van groetjes maris

#2896463 Quote

Hey gefeliciteerd hoor!!!

Vindt het ook knap dat je het pas vanavond vertelt, zou ook meteen bellen!!!

Nou geniet maar lekker van jullie wondertje in je buik en ik ga springen en wie weet is het hier ook gelukt!!!

En een goede zwangerschap verders!!!

Liefs sandy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896468 Quote

Van harte proficiat meid fantastische en ga er heerlijk van genieten.
    Ik vind het knap van je dat je kunt wachten tot vanavond ik moest gelijk kwijt.

Groetjes Sharine

#2896538 Quote

Gefeliciteerd!!!

#2896557 Quote

Wow…. gefeliciteerd!!! Wat moet dat een fijn gevoel zijn…..
    Nog even een vraagje van mij: was je altijd regelmatig ongesteld of heel onregelmatig? Ik zit namelijk tussen de 28 en 44 dagen en daar maak ik me best wel eens zorgen om. Ben vanaf september van de pil af en we zitten in ronde 3.

Pink ******** jaaaa, ik heb er een paar….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct