Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

een week na ong weer bloed verleis

• Auteur

hallo allemaal

ik heb even een vraag wie heeft dit ook gehad ik ben 2 juni ong geworden en dit heeft vijf dagen geduurd en nu heb ik weer bloed verlies at zou dit kunnen zijn.
    nou we klussen maar weer verder want de eisprong zit er weer aan te komen.

groetjes geluk 1

#2896466 Quote

Hoi hoi,

Ja kan van alles zijn, weet niet hoelang je met de pil gestopt bent of spiraaltje???

Kan daar ook mee te maken hebben!!! Maar kan ook gewoon innestelingsbloeding zijn dus das afwachten helaas!! Succes hé!!!

Liefs Sandy

#2896550 Quote

hallo sandy

bedankt voor je reactie nee ik ben in aug 2006 gestopt met de pil dus daar is het niet van het is inderdaad gewoon maar afwachten het bloeden is nu weer voor bij nou we zien wel   hoe is het met jou ook druk aan het afwachten of niet.

groetjes geluk 1

#2896894 Quote

He meid,

Ik heb precies hetzelfde gehad eind november. Heb toen een test gedaan en ik bleek zwanger! De eerste week bloeding (ik dacht dat het ongi was), was dus een bloeding tijdens mijn zwangerschap. Helaas werd op de echo een week later duidelijk dat het mis gegaan was met de bloeding en dat het een miskraam was en alles was alweer weg.
      Maar ik  ken ook iemand  die 3 maanden zwanger was en er toen pas achter kwam omdat ze gewoon 3x ongi geworden was.
    Als ik jou was, zou ik ff een testje doen, dan weet je het in ieder geval zeker wat het is.

Succes en ik zal voor je duimen dat je toch zwanger bent!

groetjes,
    Dion

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct