Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spiraaltje eruit

• Auteur

Gisteren is er bij mij het spiraaltje eruit gehaald. Ooohhh wij mogen dus ook weer. We hebben al een dochter die bijna twee jaar wordt. Spannend hoor allemaal. De HA wist mijte vertellen dat ik gelijk vruchtbaar ben. Dus tja wie weet….
    Hoop dat het snel zo mag zijn net als bij de eerste.
    Voor nu ga ik lekker even bij lezen hier en kijken wat er allemaal speelt.

gr Linda

#2896492 Quote

Ik heb vorige maand mijn spiraal eruit laten halen en ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden. Ze zeggen inerdaad dat je gelijk vruchtbaar ben.  Bij mijn eerste zwangerschap had ik daarvoor de pil geslikt en duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was. Ben erg benieuwd hoe lang het nu duurt…

#2898252 Quote

Hoi meiden, ik heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen. De gyneacoloog vertelde mij ook dat ik mijn cyclus niet hoef af te wachten omdat ik gelijk vruchtbaar ben!!! Jippie!!!   Ik heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal omdat wij voor ons 1e kindje gaan!! Succes allebei!! Ben benieuwd…….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct