Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

morgen voor het eerst naar de Gyn en dan….

• Auteur

ga ik hierna even afstand nemen van het forum. Weet niet wat ons te wachten staat, maar ik denk dat er vast wel eea op ons af gaat komen. Ik neem dus even afstand en kom vanzelf wel weer terug als ik dat weer voor mijn gevoel kan.

Ik wil iedereen heel erg veel succes wensen met zwanger worden en dat het bij iedereen snel raak is! En bedankt tot zover voor het steunen en beantwoorden van mijn vragen!

Ik zal af en toe nog wel een keer hier lezen en hoop dan veel positieve berichten te zien!

Imme xx

#2896484 Quote

Hey Imme,

Heel veel succes meid ! En ik hoop je hier  toch gauw weer te zien met goed nieuws!
    Ik begrijp best dat je afstand neemt. Het wordt al gauw allemaal teveel.
    Nou ik zal in de gaten houden als je hier weer verschijnt op het forum.

Heel veel geluk en mag het voor jullie toch snel raak zijn!!!

Liefs Yvonne

#2896537 Quote

Imme, heel veel succes, ik hoop voor jullie dat het snel 'het gewenste resultaat' op mag leveren.

xxx Muizeke

#2896663 Quote

Hey Imme.

Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor. Ik ben nu ook al niet zo heel veel te vinden op het forum. Aanstaande vrijdag gaan wij ook voor het eerst naar de gyn en ben erg beniewd hoe het gaat verlopen.
    Ik wens je in ieder geval veel succes….(als ik al niet te laat ben). Hoop dat het allemaal mee valt. Vertel je nog wel even hoe het geweest is ????

Groeten van Miena.

#2896962 Quote

Hoi allemaal,

Gister dus naar de Gyn geweest….. en wat ik al vermoedde is PCO bij mij vastgesteld. Er is een inwendige echo gemaakt en dit kon ze meteen aan mijn eileiders zien….. dus zwanger worden is voor als alleen een optie met hormonen, en dan moeten deze ook aanslaan. Het is dus allemaal mooi kut, hoewel ik het diep van binnen al wist.

Gister was de schok nog niet zo groot, kan het ook goed aan vrienden/familie (die alles weten) vertellen, maar vanaf vanochtend gaat het niet zo best. Denk dat de klap nu pas komt….. ik moet met pillen mijn menstruatie opwekken en vervolgens met Clomid starten. Ik word in het ziekenhuis in de gaten gehouden, omdat er toch wel risico's aan dit medicijn (kunnen) zitten. Maar als het medicijn aanslaat, dan hebben we net zoveel kans op een zwangerschap als een 'gewoon vruchtbaar stel'.

Hierbij mijn verhaal…. ik hoop dat het jullie goed gaat en dat jullie snel zwanger mogen worden. Misschien zien jullie me hier nog wel eens!

Imme xx

#2897004 Quote

Hey Imme.

Wat rot voor je dat er PCO geconstateerd is, wel mooi dat er wat aan gedaan kan worden. Ik hoop dat de medicijnen werken en dat ik je hier op dit forum niet meer tegen kom maar op het zwangerzijn forum.
    Succes, duim voor je dat er snel een klein wondertje in je buik groeit.

Liefs van Miena.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct