Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zou ik een test doen of nog even wachten?

• Auteur

hallo allemaal

ik heb deze maand echt het gevoel dat het raak is (ronde 5)
    erg moe, last van stemmingswisselingen en grotere borsten
    kortom alles waar ik bij de zwangerschap van mn zoontje (11maand)ook last van had.
    ik heb zaterdag mn nod en heb nog drie zwangerschapstesten liggen
    en wil morgen testen maar ben bang dat het dan nog te vroeg is
    heeft iemand van jullie wel is een eerder positief getest voor de nodik denk dat ik het gewoon doe we zien wel en anders heb ik er nog 2 liggen hihi

ik laat het jullie morgen weten

liefs wendy

#2896541 Quote

Ik ben benieuwd! Ik heb ook a.s. zat. nod maar kan ook bijna niet wachten. Heb nog nooit zo veel pijn gehad aan m'n borsten dus ik denk daarom dat het nu wel raak is.

#2896542 Quote

hoi mosie.

wat spannend he!
    in de hoeveelste ronde zit jij?
    is dit je eerste kindje?

liefs wendy

#2896543 Quote

Nee heb je al en ja kun je krijgen. Er zijn wel meiden geweest die positief testen voor hun NOD, dus het komt wel voor. Je moet doen wat jij zelf wilt en als je denkt dat je moet  testen dan doe je dat toch gewoon. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, jammergenoeg negatief.  Veel succes hoor, ik hoop dat het positief is voor je

Liefs Yvonne

#2896640 Quote

nou ik getest vanochtend en helaas negatief.
    wel test ik 2 dagen te vroeg want mn nod is vrijdag/zaterdag dus als ik niet ongi wordt  doe ik na het weekeind wel weer een test.
    vind het wel erg jammer en ga er mar van uit dat ik gewoon ongesteld wordt snik snik
    liefs wendy

#2896644 Quote

Hoi Wendy, er is nog kans dat die   rd niet arriveren!! Ik help het je hopen!! Ik ga zaterdag testen, laat het wel weten hier.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896725 Quote

hoi mossie

ik wacht nu eerst mn nod maar af was toch een beetje te voorbarig die test.
    ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden want heb nog geen hoofdpijn of buikpijn, dus nu mar wachten wachten en nog is wachten

er komt voor ons dus een spannend weekeind aan
    ga jij in het weekeind testen als je niet ongesteld wordt of wacht je tot volgende week?

groetjes een wachtende wendy

#2896971 Quote

Hoi Wendy,

Ik koop 2 testen morgen en dan ga zaterdagochtend testen want heb een feest s'avonds van mijn ouders en het zou wel een leuk cadeau zijn als ze voor het eerst opa en oma worden. Dan test ik op 28e dag. Mijn cyclus is 28-29-30 dagen, dat verschilt wel eens een dagje. Als het niks is en ik word ook niet ongesteld dan test ik dinsdagochtend nog een xtje. Hopelijk komen de RD niet!!! Ik heb nu echt het gevoel alsof ik zwanger ben. Ik hoop zo dat m'n lijf me niet voor de gek houd!
    Succes he van t weekend!! groetjes Mosie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct