Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nog een paar dagen voor nod…

• Auteur

pff schiet nou wel weer echt op
    wordt wel weer erg spannend moet ik zeggen
    zondag is mijn nod
    nog niet erg veel kwaaltjes, af en toe misselijk maar dat kan ook door spanning enzo komen
    en verder wel in de avond erg bolle buik zit na het eten ook erg vol
    maar goed…
    is maar weer afwachten

en bij jullie??
    xx

#2896579 Quote
    quote: patries81 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 20:02:28'));

pff schiet nou wel weer echt op
    wordt wel weer erg spannend moet ik zeggen
    zondag is mijn nod
    nog niet erg veel kwaaltjes, af en toe misselijk maar dat kan ook door spanning enzo komen
    en verder wel in de avond erg bolle buik zit na het eten ook erg vol
    maar goed…
    is maar weer afwachten

en bij jullie??
    xx

Ha patries81

Ik heb maandag mijn NOD. Heb zelf ook bijna geen kwaaltjes dus het zal wel niet zo zijn. Heb wel heel gevoelige tepels( maar die had ik vorige maand ook) en ben vorige week de hele week misselijk geweest. Verder nu niets meer.
    Hoeveelste ronde zit je?
    Dit is mijn 2e ronde.
    succes en dat de NOD weg mag blijven.

gr gizzymo

#2896585 Quote

heey
    dit is mijn 5e ronde inmiddels
    jij ook succes!
    xx

#2896646 Quote

Hoi Partries.

Is inderdaad weer erg spannend he,ik moet ook eigenlijk tot zondag wachten,maar ik weet niet of ik dat op kan brengen hoor.
    Het is voor ons de derde ronde,en het zou het derde kindje worden.
    Bij de vorige twee was het erg snel raak,namelijk bij de eerste was het de tweede ronde raak,en bij de tweede gelijk de eerste ronde.
    Dus verwachte ik dat nu eigelijk ook wel,maarja ik ben nu inmiddels 36 jaar,dus dan kan het allemaal wel eens wat langer duren he.
    Ik heb wel wat kwaaltjes,ben behoorlijk moe erg zere tepels,en mijn liezen doen behoorlijk zeer?
    Dus wie weet,bij de vorige twee had ik ook al erg vroeg getest,en die gaven toen al gelijk positief aan,dus wil ik eigenlijk niet wachten tot zondag.

groetjes mexx-ann

#2896976 Quote

Hoi Patries.

Nou ik schreef al.dat ik de vorige keren ook eerder had getest,nou ook weer en wat denk je ZWANGER.
    Ik dacht vorige maand dat het ook raak was(heeeel vaaag streepje),maar nu een duidelijke streep.
    En ik heb getest met een kruidvat test.
    Ik kan het niet geloven,omdat ik al 36 ben,en ze zeggen dan allemaal dat het veel langer duurt,nou de derde ronde dus toch wel erg snel he.
    Ik hoop voor jou dat het ook snel raak is,misschien ook deze maand wel,je weet maar nooit.
                     groetjes mexx_ann

#2896978 Quote

Hoi Gizzmo.

Nou wat jij beschreef ivm de kwaaltjes,die heb ik ook ,zere borsten en flink misselijk ,en ik heb iedere keer van die zere liezen,en wat is het reultaat ZWANGER.
    Dus ik hoop voor jou dat het ook raak is.

groetjes mexx_ann

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2897016 Quote

Hoi,

Ik heb zondag ook mijn NOD.
    Pfff, waat duren twee weken dan lang zeg….. Kan bijna niet wachten met testen en ben er 24 uur per dag mee bezig. (zit nu ook op mijn werk achter de computer  

Ook ik heb allerlei symptomen maar dat kunnen natuurlijk ook de zenuwen zijn. Dit is pas mijn eerste ronde dus  ik ga er maar vanuit dat het niet raak is, maar toch……….

Kunnen samen in spanning afwachten!

Groetjes Witte tulp  

#2897084 Quote

Dag meiden

Ik kan me bij jullie aansluiten ik heb maandag 18 juni mijn NOD. Ik kan ook haast niet wachten om te testen maar moet nog even geduld hebben. Heb ook van die vage klachten moe, sjaggie, darmen die flink aan het rommelen zijn voor de ochtenden en de avonden, opgezette buik sávonds en af en toe een misselijk gevoel. Als ik af en toe op stap vanuit mijn stoel krijg ik soms een flinke steek onderin mijn buik aan de zijkant. Maar voor de rest nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden (maar ja dat heb ik nooit de laatste maanden).

Groetjes Sharine

#2897379 Quote

heey meiden

hee mexx ann gefeliciteerd!!

nou bij mij nog niks te bekennen, heb wel een ongi gevoel maar dat heb ik al bijna een week
    maar goed.. morgen moet er dan toch wel iets te zien zijn

nou hoe is het bij de rest??

xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct