Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie is er met ovulatietesten bezig?

• Auteur

Hallo,

Ik zit pas in de 2e ronde, maar het kan me nu niet snel genoeg gaan.
    Dus ik was eigenlijk aan het denken om daar maar eens mee te beginnen.
    Wie heeft hier ervaring mee en hoelang zijn jullie hier al mee bezig.

Verder doe ik niet temperaturen of zo. Hield wel rekening met het slijm, om dan te klussen, maar heb bijna de hele maand slijm. Heeft iemand dit ook? Moet maandag mijn NOD hebben en heb nog slijm. Snap er niets van.
    Wat zitten we toch raar in elkaar.

Gr gizzymo

#2896584 Quote

hoi gizzymo,
    ik gebruik sinds deze maand voor het eerst ovulatietesten.
    we zitten in ronde 5 voor ons eerste kindje.
    ik heb ze via internet besteld,van matcare,en werken goed hoor,ik heb zondag posi getest en nu maar hopen dat het vruchten heb afgewerpt hahaha
    succes ermee
    liefs mier

#2896586 Quote

Ha mier,

Dank je wel voor je snelle reactie.
    Ik heb nu ook zoiets van gewoon al aan beginnen, voor hetzelfde geld ben ik wel helemaal verkeerd bezig en is het daarmee sneller raak. Ben er toch al veel mee bezig. dan kan dat er ook nog bij.
    Laat wel iets weten hoe het je met de ovu is afgegaan. hopelijk komt de RD niet meer.

Gr gizzymo

#2896588 Quote

nog 2 weekjes wachten voor mijn nod,hopen dat het raak is
    je moet maar is googelen op ovulatietesten,via internet zijn ze best goedkoop maar ook goed hoor
    succes
    liefs mier

#2896835 Quote

Hoi hoi,

Ik heb ze net besteld bij Sensitest. Nog geen idee hoe het dus allemaal in zijn werk gaat, maar deze waren niet zo duur (een combipakket met zwangerschapstesten, lekker makkelijk ).

Gr. Daniëlle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct