Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nog even geduld!

• Auteur

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier dus zal me maar eventjes voorstellen!
    Mijn naam is Tanja en ik ben 24 jaar. Ik heb een zoontje van 2,5 jaar, hij heet Rian. Mijn allerliefste schatje

Ik heb nog 1 strip van de pil en als die "op" is gaan we voor een tweede kindje. Dat zal eind juli zijn. Ik ben hier dus wat vroeg maar ik ben zo blij!! We hebben het er gisteren over gehad en besloten dat we er voor gaan. Ondanks dat ik zo blij ben en het heel graag wil vind ik het toch ook wel eng hoor. Het zal een stuk drukker zijn als er een tweede kindje mag komen en alles loopt nu met Rian op rolletjes. Hij slaapt nog lekker tussen de middag en gaat 's avonds zonder problemen naar bed. Komt er een baby bij dan krijg je weer die flesjes, slaapjes, gebroken nachten……maar ik weet ook dat dat maar tijdelijk is.

Begrijp me goed hoor, ik wil het dolgraag!!! Dus ik hoop niet dat jullie het raar vinden als ik schrijf dat ik "twijfel". Het is meer het onzeker zijn denk ik!!

Ik hoop dat ik jullie een beetje leer kennen en dat we gezellig kunnen kletsen over het zwanger worden!!

Groetjes, Tanja

#2896617 Quote

Hi Tania,

Leuk dat je er ook bent! Nou, hier zit een nog ergere twijfelaarster; ben inmiddels 33, nog geen kinderen en weet nog steeds niet wanneer ik mijn leven op zijn kop ga zetten 😉 Maaaar…door het forum kom ik er wel steeds meer in. Het is toch een proces zo'n beslissing. Ik ben ook zo'n controle freak… Ben natuurlijk ook enorm bang dat ik nooit zwanger kan worden  (schijnt ook normaal te zijn), het is wat…zelfs zonder zwangerschap kunnen die maandelijkse hormonen mij al flink dwars zitten 😉

Ik zou zeggen, laten we lekker samen soms een beetje twijfelen 😉 maar er stiekem ook wel weer aan toe zijn 😉

Lfs, Nicky

#2896625 Quote

Hoi Nicky!

Jij begrijpt precies wat ik bedoel   Gelukkig maar!!!

Maar ik kan je wel zeggen, een kindje zet je leven op zijn kop……maar ik zou voor geen goud anders willen!!!
    Misschien een stom voorbeeldje, ik bracht Rian naar bed vanavond….het hele ritueeltje enz. enz…. Ik liep naar de deur en ineens zegt 'ie: mama….. dus ik draai me om en zeg: ja? Daaaaag, zwaaiend met z'n handje.   M'n hart smolt weg…….

Dat soort kleine dingetjes maken je ineens supergelukkig.
    Misschien denk je nu: wat een overdreven mamapraat   maar het is echt zo!!

Maar de beslissing om voor een kindje te gaan blijft een grote stap, ik snap helemaal wat je bedoeld. Rian kwam vrij spontaan dus bij hem heb ik er niet eens echt goed over na kunnen denken! Maar nu we graag een tweede willen……

Succes met het maken van je beslissing, ik weet zeker dat je de goeie maakt   Tot die tijd blijven wij de "twijfelaarsters"

Liefs, Tanja

#2896841 Quote

hoi hoi,

Ik zal me ook even voorstellen,

ik ben ook 24 jaar en heb een dochter van bijna 2.5 en wij gaan deze maand voor het eggie. Anders dan de eerste keer heb ik ook van die gemengde gevoelens, je wilt supergraag nog een kindje maar je weet ook precies wat er komen gaat en dat maakt je onzeker, ik weet echt precies wat je bedoelt. leuk om zo ff te kletsen.

groetjes natascha

#2896923 Quote

Hoi Natascha,

Wat toevallig zeg, allebei 24 en een kindje van 2,5 jaar.

Heel veel suc6 in ieder geval, ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Die twijfels blijven denk ik, ook al wacht ik nog een jaar!!!

Voor ons is het nog even een paar weekjes wachten totdat wij aan de slag kunnen!

Groetjes, Tanja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct