Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de stamtafel

• Auteur

We kunnen hier wel een hoekje maken voor de ouwe rotten in dit vak.

Zit hier nu bijna een jaar en kom diverse oude bekenden tegen die hier eigenlijk (net als ik) niet meer moeten komen met nod praatjes maar gewoon lekker zwanger moeten zijn!!

Ik ga dus ronde 12 in.

Misschien leuk om een klets stamtafeltje te maken voor de dames die hier al zo lang rond hobbelen.

Ik lees de reacties wel of jullie 't wat lijkt.

x Mamaloe

#2896659 Quote

he mamaloe,
    hier ook zo,n ouwe rot ik lees lang mee maar reageer nooit maar dit lijkt me wel heel gezelig ik zal even wat in het kort over mezelf schrijfen

janiek 25 jaar
    sinds april 2004 hebben we een zoontje
    zitten nu in ronde 25
    ik kom bij de gyn want ik heb zo geen eisprong en word zo niet ongie
    krijg net telefoon uit het ziekenhuis mag vandaag nog met clomid 100 beginnen en dan over 10 dagen een cyclus echo spannend
    het is iets langer geworden,
    hoop dat we hier een stamtafel krijgen

liefs janiek

#2896665 Quote

Hey mamaloe.

Leuk innitatief. Hier wel ik wel mee kletsen. Heb idd ook geen zin meer om te praten over tempen, ovutesten enz enz.
    Ik ben dus Miena (forumnaam) 33 jaar en we hebben een dochter van 3. We zijn nu 16 maanden bezig voor een 2e wonder maar wil dus helaas niet lukken. Aanstaan de vrijdag gaan we voor het eerst naar de gyn. De MM in dus…..had gehoopt dit te besparen, wie niet he?  
    Ga jij al naar de gyn?

Groeten van Miena.

#2896781 Quote

He Mamaloe!

Ja zat er laatst aan te denken dat we idd met maar een paar nog over zijn…..
    Ik ook deze maand (as zaterdag) een jaar bezig! Dit is onze trouwdag en vorig jaar zijn we gestopt met de pil!

We kunnen lekker hier even ei kwijt en zeuren dat we al zooooooooooooooo lang wachten op een wondertje.

Maar ik weet zeker voor ons allemaal dat het zeker gaat komen hoor!!!

Kus en allemaal veel succes, ook natuurlijk een knuffel voor degenen die de MM ingaan!

xxxx maan

#2896856 Quote

goed ideee van je mammeloe sluit me er ook maar bij aan brabantse meid 30 jaar nu as zondag jaar bezig liefs

#2896948 Quote

Zal dr ook nog ff een snelle voorstel ronde ingooien (voor zover nog nodig )

Mamaloe dus.
    29 jaar.
    Moeder van 2 boys van 4 en 2.
    Vorig jaar augustus mn spiraal laten verwijderen. Ongi bleef weer eens erg lang uit dus na een keer of 5 naar de gyn. Was het weer die lastige pco. Daar slik ik nu metformine/actos voor.
    Cyclus is nu ongeveer 31 dagen, netjes dus.
    Ei kan ik overduidelijk waarnemen.
    Nu nog raak schieten

x Mamaloe

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct