Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vandaag me nod

• Auteur

hallo dames vandaag is het zover me NOD en nog geen  te bekennen en geen klachten spannend allemaal.denk dat ik vandaag weer een test koop…en jullie dames wie moet er nog meer vandaag   NOD hebben…en wie gaat er vandaag nog teste??hoor het wel dames DUIM DUIM DUIM ik laat jullei wel weten..gr maris

#2896658 Quote

hallo

ik had gister mijn nod
    nu nog niet ongi
    erg spannend
    maar ik ben pas sinds 9 mei gestopt met de pil. dus ben misschien nog aan het ontpillen!!!

gr miek

#2896662 Quote

heej hallo,,,

Ik heb ook vandaag me nod meestal word ik het vaak sochtends meteen maar tot nu toe nog niks dus heb echt zenuwe hoop dat het nu eindelijk eens raak is.
    WACHTE WACHTE WACHTE   maar weer.
    Het leukste is wel dat me vriend en ik vandaag 9 jaar samen zijn dus het zal wel een heel leuk kadootje zijn toch??
             Dikke kus en succes allemaal

#2896831 Quote

Hoi meiden,

Ik had mijn berichtje net erop gezet vanochtend of daar waren ze hoor, stomme !

Nouja, ronde 2 pas….

Jullie nog steeds succes, ik blijf duimen!

Daniëlle

#2896834 Quote

hey Maris….
    ik ben zo nieuwschierig geworden of je vandaag al getest heb pleas let me now op BB vragen ze er ook al na hahaha

XXX Mariette

#2896852 Quote

hallo dames sorry dat ik nu pas reageer maar had ruzie met me moeder dus kon niet op internet gaan en ben nu gelukkig weer thuis lekker rustig….damisa wat klote zeg dat je RD zijn gearriveerd ik hoop dat het volgende maand beter zal gaan…en ongeduldigtje het is zeker een leuke kado als je posi test….ja heb zelf de test niet gehaald nog omdat ik zoveel gestrest had en helemaal verdrietig door me moeder dus had het niet meer gehaald was gelijk naar me huis gegaan kom net binnnen en las dit vandaar….morgen haal ik het zeker..tot nu toe nog helemaal niks…nou jullie horen van me en sterkte allemaal en glitters van mij DUIM DUIM DUIM gr maris

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896875 Quote

Jammer weer hé????
    Ik heb helaas ook weer de RD's   op bezoek, en ik had zó gehoopt dat ze nu wel een keer weg zouden blijven: heb precies alles gedaan zoals het zou moeten volgens HA en internet. Maarja: volgende cyclus beter: dan gaan we voor de 14e ronde!!

Suc6 allemaal!

#2896919 Quote

hey wat klote   zeg voor je zo zie je maar dat je lichaam je ook inderdaad voor de gek kan houden ik hoop dat het volgende maand raak is voor je….groetjes maris

#2896921 Quote

hey dames bij mij nog steeds niks te bekennen vindt eht zo spannend allemaal..ik zag wel duidelijk aders lopen bij me borst en had ook steken bij me linkerborst en stijve tepels die komen en gaan…en hoe gaat het voor de rest met jullie????groetjes maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct