Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ben ik zwanger ?!!?

• Auteur

De zwangerschapstest zegt zwanger   maar ik heb wel nog last van buikpijntjes?? alsof ik ongesteld moet worden. Ik durf hierdoor niet echt enthousiast te zijn maar …….????

Groetjes Kleintje83

#2896667 Quote

hej hej

nou ik denk dat je dan toch zwanger bent meissie
    want die krampen kunnen gewoon komen ookal ben je zwanger

dus ja

gefeliciteerd en daar moet op worden haha

#2896668 Quote

Hey Meid!!

Geffeliciteerd, je bent zwanger als de test dat zegt hoor! Ongi-klachten heb je meestal altijd ook als je zwanger bent! Dus geniet er maar van dat je zwanger bent en van je zwangerschap!!! Super zeg!!

Liefs Yvonne

#2896670 Quote

**************zo ff sterrentjes strooien haha

nou meis ga er van genieten en hoelang heb je er over gedaan als ik vragen mag?

groetjes

#2896671 Quote

Dus ik kan echt happy zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het kwam ook allemaal zo onverwachts want dit was onze 1e ronde pas!!!!
    Wel raar die buikpijn dat maakt me onzeker… maar zo'n test kan idd niet verkeerd gaan.

Liefs Kleintje83

#2896673 Quote

*******hihi ja je mag echt happy zijn   nu

de eerste ronde haha  dan heb ik ook nog hoop voor deze maand hihi

geniet er van meissie en hou is op de hoogte he

kussie

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896674 Quote

Hoi Kleintje

Van harte proficiat meid je kunt met gerust hart er van genieten bij beide zwangerschappen heb ik daar last van gehad en dat kan best nog wel een aantal weken doorgaan. Dus maak je maar niet ongerrust.

Groetjes Sharine

#2896678 Quote

Hey, die ongesteldheidspijnen zijn bandenpijnen.
    De banden die je baarmoeder op de plek houden worden uitgerokken zodat je baarmoeder klaar gemaakt kan worden voor de zwangerschap enz.
    Dus dat hoort er inderdaad bij!
    Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn eerste.
    Dus maak je niet druk!

Groetjes Gerrie.

#2896687 Quote

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde !
    Ook ik heb een positieve test, maar wel een zeurende pijn in mijn onderbuik. Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschappen die verder prima verlopen zijn. Wie weet hoort het er gewoon bij ! We wachten maar af. In ieder geval succes met je zwangerschap !

Sophie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct