Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wel of niet ongesteld?

• Auteur

Dag meiden. Maandag had ik geschreven dat ik nog steeds niet ongesteld was. Dinsdag dacht ik dus dat het door ging zetten, maar had alleen maar bruine afschijding. tot tot vandaag weer helemaal nergens last van. Wordt er gek van. Wat denken jullie? Weer een test tegen aan gooien en zo ja, wanneer?
    groetjes

#2896688 Quote

als je NOD al geweest is zou ik gelijk een test doen hoor!

#2896689 Quote

Ja, ik zou ook testen als je NOD al geweest is.

Liefs Yvonne

#2896738 Quote

Hee zonnestraal

Ik heb deze maand ook problemen
    Hoef vrijdag pas ongesteld te worden maar heb roze / bruine afscheiding heb geen ongie klachten
    ik wacht maar tot zaterdag af ( hoe moeilijk t ook is dan is mijn NOD dag )

Liefs wilma  

Wanneer was jou NOD dag

#2896861 Quote

Hallo!

heb vanmiddag nog maar eens een test gedaan. En wat denk je? ZWANGER. Licht streepje. Maar streepje is streepje zeggen ze. Mijn vriend wil het nog steeds niet geloven en ik wil het van de daken schreeuwen. Zondag vaderdag. Mooi cadeau voor schoonouders. Hopen dat het allemaal goed gaat.

#2896866 Quote

je hebt dus toch maar getest! geweldig meid en inderdaad een streep is een streep!
    gefeliciteerd en geniet ervan!
    Wat een heerlijk vaderdagcadeau!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896877 Quote

Schrijf ik net dat ik vanmiddag positief had getest, kei blij natuurlijk. Denk gooi er vanavond voor de zekerheid er nog maar een tegen aan, is die negatief. Hoe zit dat nou???? Bel morgen de dokter op om mij daar maar te laten testen. Ga er vanuit dat als je positief test dat het ook zo is, maar wil nu wel de bevestiging. groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct