Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe betrokken zijn jullie mannen?

• Auteur

we hebben het hier (uiteraard) veel over ons zelf.

maar hoe zit het met jullie mannen,
    leven die een beetje mee of helemaal niet?

#2896938 Quote

wat een leuk onderwerp. Ik heb het me ook wel eens afgevragd hoor. Ik heb gelukkig een hele lieve man, die juist dit forum voor me heeft opgezocht!

Kijk al een paar maandjes mee, maar ben pas sinds deze week actief aan het schrijven. Na 8 rondes hoop je toch wel eens zwanger te zijn en helaas niet. Fijn om te lezen dat er dan lotgenoten zijn.

#2896711 Quote

Hmmm……ik heb mn mannetje ook verteld wanneer we het beste kunnen "klussen", a.s. maandag dus! hihi. Hij stelt zich er al helemaal op in en begint te lachen als ik zeg dat we maandagavond vrij moeten houden….maar als ik zo boven lees, had ik dat beter niet kunnen doen . Nou ja, we zien wel….

Hij is er ook wel een beetje mee bezig dus.

Groetjes, Kitty

#2896713 Quote

tja mijn vriend voelde toen echt de drang dat hij moest zeg maar, dus vandaar dat ik nu niet heb gezegd wanneer we het beste kunnen…. en omdat we het nu praktisch elke dag doen, verzin ik tussendoor gewoon een smoes dat ik geen zin heb, want tijdens mn ei doe ik het liever om de dag….

maar ja nu ben ik ziek en hebben we dus gister overgeslaan… maar wil vanavond wel, maarja echt zin heb ik nog niet…

#2896715 Quote

hihi wat een verhalen

ja ik heb het de mijne ook verteld haha maar ja ik wist niej precies wanneer

dus we hebben het gewoon elke avond gedaan want elke avond had ik iets van o nu is mn ei haha gemeen he

nu is die weer voor mij ken die weer ff op adem komen haha

#2896722 Quote

Mijn mannetje wilde ook eerder kinderen als ik.En was er heel vol van dat we besloten met de pil te stoppen en ik was toen nog heel nuchter.Nu ben ik er erg mee bezig!Maar nu is  hij er  nuchter over,zo van we zien wel wanneer.Terwijl ik liever vandaag als morgen zwanger ben.En als ik denk 'zwangerschapskwaaltjes' te hebben is hij ook heel nuchter van wacht nou maar je menstruatie af.Hij heb zoiets anders is de teleurstelling groter.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896733 Quote

Mijn venje wilde het 1.5 jaar geleden  al
    We besloten eerst t huis te gaan verbouwen
    Is inmiddels gedaan en nu zitten we te hopen op een klein wondertje
    En zoals hierboven ook al gezegd mijn ventje is er nog erger mee bezig als mij en ook bij hem lukt t op de dag ook niet.
    Hij voelt zich heel schuldig daarover maar ik heb ook tegen hem gezegd dat ik niks meer laat weten als mijn ovu test een   geeft

Heel veel succes allemaal

#2896737 Quote

Hallo, mijn mannetje wou ook direct al wel kinderen, maar het maakt hem niet uit of het nu is of pas over een jaar. Hij heeft zo iets van we zien wel  wanneer het zover is. Het is dus geen druk van nou moet het zeg maar. We hebbem nu een drukke periode, dus het zou zo maar kunnen dat het iets langer duurt.

#2896865 Quote

hihi leuk onderwerp!
    mijn vriend vraagt iedere keer als we wiebelen: "gaan we nu voor het kindje" met een big smile op zijn gezicht! hij zou alleen nooit zo;n forum als dit bezoeken om met andere te kletsen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct