Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

suusle

• Auteur

hoi suusle

ik doe het ff zo dat zitten we andere bannermeiden niet in de weg.

ik zit in de 2 ronde.

vorige keer (de eerste ronde dus) kwam me ongi pas na 40 dagen!
    ik hoop echt dat het deze keer niet zo is, word er zo onzeker van, maar goed.

hoe oud ben jij? ik 24 en heb 5 jaar een relatie

#2896717 Quote

hey dat is leuk een topic met mijn naam!

Ik ben net 25 geworden en heb sinds 8 en half jaar een relatie met Marco, sinds een jaar wonen we samen….
    Mijn cyclus was ook 39 dagen (ook de eerste na de pil) en de 2e cyclus was opeens heel netjes 28 dagen, snapte er niets van joh, had het ook nog niet voelen aankomen!
    Jij zit dus ook nu in ronde 2? dan lopen we heel erg gelijk op he?!

#2896720 Quote

ik ga even weer liggen hoor, ben zo licht in mn hoofd en draaierig dat ik beter kan liggen dan zitten… dat je niet denkt van ze reageert niet meer, ga af en toe even een kwartiertje weer zitten want word ook wel erg gaar van dat liggen de hele dag!

#2896800 Quote

ja ik zit ook in ronde 2, echt spannend

zeker leuk dat we net zo lang bezig zijn en ongeveer even oud.
    het lijkt me zo leuk om moeder te zijn rond deze leeftijd, nog lekker jong en toch al wat levenservaring

ik werk ook nog eens in de kinderopvang, dus het gevoel kriebelde zoiezo al snel.

vervelend trouwens dat je ziek bent, heb er ook zo'n hekel aan
    beterschap

#2896807 Quote
    quote: klavertjeviertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 13:58:58'));

ja ik zit ook in ronde 2, echt spannend

zeker leuk dat we net zo lang bezig zijn en ongeveer even oud.
    het lijkt me zo leuk om moeder te zijn rond deze leeftijd, nog lekker jong en toch al wat levenservaring

ik werk ook nog eens in de kinderopvang, dus het gevoel kriebelde zoiezo al snel.

vervelend trouwens dat je ziek bent, heb er ook zo'n hekel aan
    beterschap

heb ook flink de balen, zou niet weten wanneer ik voor het laatst ziek ben geweest joh! en nou voel ik vandaag ook nog eens mijn ei, dus moet vandaag eigenlijk wel even klussen! leuk joh dat we gelijk lopen he?!
    kom anders mee kletsen bij syge meiden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct