Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

krampjes maar pas over 10dgn nod

• Auteur

ik heb een vraag ik heb de heletijd het gevoel dat mn menstruatie op komt heb elke keer van die kleine steekjes van onder zeg maar

wieheeft dit wel eens gehad en kan me vertellen wat het kan zijn

groetjes

#2896766 Quote

haha niemand kan dit weten alleen ik ben meteen nieuwsgierig nu haha sorry

groetjes

#2896732 Quote

Hallo,

Daar heb ik dus ook last van! Al een paar dagen nu en mijn NOD is over 7 dagen, dus volgende week. Ik hoop dat het innesteling is! Dus dat zou het kunnen zijn en ik zal voor jou ook duimen dat het  zo is! Je eitje kan ook nog bevrucht zijn, maar niet goed innestelen zodat je gewoon ongesteld wordt. Eigenlijk is het dan een vervroegde miskraam. Dit gebeurt bij 30 % heb ik gelezen, dus best vaak. Dat verklaart ook vaak de kwaaltjes die je hebt en dan toch ongi wordt!

Liefs Yvonne

#2896736 Quote

hm

zullen we dan maar voor het eerste gaan samen haha ja tis vaag maar ja dan tog maar even afwachten

we houden mekaar wel ff op de hoogte he

ik heb ook meer honger kan dit door pil stop komen ?

groetjes

#2896739 Quote

Ja, dat kan. Maar ook de 2e helft van je cyclus heb je meer honger. Dat heb ik ook gelezen in het boek van Mariël Croon "zwanger worden". Ik vond het leuk om te lezen, want er stonden zoveel dingen in die ik nog niet wist. En omdat ik nu in de innestelperiode zit heb ik het gister nog een keer nagelezen voor de kwaaltjes. Maar dat blijft toch vaag omdat als je ongi gaat worden dit ook kunt voelen!

Nou laten we maar hopen op een  innesteling!
    Ik   alvast !!!

Liefs Yvonne

#2896740 Quote

okej maar wat houd nou precies die innesteling in?

ja sorry ben niej eg super handig hier in

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2896741 Quote

oeps sorry ik ga ff met je mee

hihi

#2896742 Quote

Hey Patricia,

Hier heb je terrehuppeldepup weer, haha!
    Ik wilde ff zeggen: Ik heb dat ook op dit moment, maar ik denk dat het mijn eisprong is!
    De eerste ronde voelde ik dat ook zo goed. Het begint bij mij ook met kleine krampjes en dan na een halve/hele dag ongeveer dan wordt het echt ff heftig, gedurende 1 uur ofzo. Dan barst mijn ei denk ik (??).
    Nou een innesteling zou ook niet verkeerd zijn toch??? Ik hoop het voor je!

Gr Terremoto

#2896743 Quote

met innesteling word tog bedoelt daT de bevruchte eicel een plekje probeert te zoeken maar dan?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct