Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik ben begonnen met provera maar heb nog steeds geen resultaat!!!!!!!!!

• Auteur

Hallo allemaal

Nou ik ben inmiddels twee weken verder en heb geen enkel resultaat gehad op de provera. Mijn huisarts is er maandag weer en ga dan dierect een afspraak maken. Ik heb ook al een test gedaan zoals jullie hebben kunnen lezen maar deze was negatief. Ik heb zelf soms het idee dat ik wel zwanger ben maar dat zal wel tussen de oren zitten omdat ik het zo graag wil. We zullen afwachten wat de huisarts zegt ik wil graag doorgestuurd worden naar de gynacoloog die kan net even iets meer dan de huisarts en misschien dat ik dan wel gerustgesteld kan worden. Het is een hele onzekere periode zo als je niet weet waarom je cyclus niet terug komt terwijl je het wel altijd goed hebt gehad. Ik heb vorige week een heel gesprek gehad met mijn vriend en die staat gelukkig 100% achter mij om ook naar de gyn te gaan. Zo weer een heel verhaal maar ben het even weer kwijt.

Groetjes Russell

#2909535 Quote

Hoi Shanaz

Nee ik heb geen menstruatie gehad door het gebruik van Provera. Ik heb wel al een test gedaan maar die was negatief. Ik heb drie jaar de prikpil gebruikt en ben sindsdien niet meer ongesteld geweest. Ik ga nu maandag naar mijn huisarts en die wou me dan waarschijnlijk doorsturen naar de gyn. Ben erg benieuwd wat daar uit komt. Wat erg voor je dat je niet meer zwanger bent lijkt me het ergste wat je kan gebeuren. Ik weet niet of het lang heeft geduurt voor je zwanger was maar ondanks dat is dit niet waar je om gevraagd hebt natuurlijk. Sterkte hiermee..

Groetjes Russell

#2909536 Quote

Hoi patricia

Ja ik ga maandag naar de huisarts en dan door naar de gyn. Ben benieuwd wat daar uit komt al mijn vriendinnen zijn op dit moment zwanger en dan is dat best wel frustrerend. Maar goed kan ik eerst de kunst bij hun afkijken . Ik hou jullie op de hoogte van mijn afspraak.

groetjes Russell

#10193084 Quote

Hallo ik ben astrid. Ik ben nu bijna 2 maand aan de provera om mijn ongesteldheid te stoppen. Maar ik blijf maar bloeden. Het stopt niet. Wat kan ik doen? Moet ik maar stoppen met de provera. 

Gr astrid.

#10193085 Quote

Hallo ik ben astrid. Ik ben nu bijna 2 maand aan de provera om mijn ongesteldheid te stoppen. Maar ik blijf maar bloeden. Het stopt niet. Wat kan ik doen? Moet ik maar stoppen met de provera.  Gr astrid.

#10193103 Quote

Ik werd na een kuur van 10 dagen pas na 10 dagen ongesteld. Maar ik weet niet of het door de pil kwam of gewoon natuurlijk.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct