Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Melkproduktie een zwangerschapsverschijnsel?

• Auteur

Hallo,

Zes weken geleden ben ik gestiopt met de borstvoedng van mijn oudste kindje! Met veel pijn en moeite kreeg ik nog een druppel melk uit mijn borst als ik er op duwde!

Nu willen we graag een tweede kindje. We zitten in de eerste ronde! 23 augustus is mijn NOD! Nu heb ik het idee dat mijn borsten veel gespannender zijn! Als ik er op duw spuit er gewoon weer melk uit! Is dit een teken van zwangerschap? Of heeft het gewoon met mijn cyclus te maken of zo?

Roos

#2908637 Quote

Geen idee. Kan ook heel goed nog je hormonene zijn. Je bent toch net gestopt. Ik heb nooit BV gegeven maar het kwam er wel gewoon uit, ook toen ik al wat verder na de bevalling was. Keek ik naar de ouste kwam het er ook uit. Hou oud is je kindje nu? Het is leuk zo kort op elkaar. Mijn 2 ouste scheln 11 mnd.

#2908656 Quote

Hoi mamaroos

Het hoeft niet te duiten op een zwangerschap er schijnen heel veel vrouwen dit iedere maand te hebben. Het heeft te maken met je hormonen. Wil niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor, zou best kunnen. Nog 1 week wachten en dan weet je meer. Ik zal voor je dat je positief test.

Liefs Sharine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct