Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Denken jullie?

• Auteur

Ha meiden,

Moet woensdag mijn NOD hebben maar ben nu sinds vrijdag al een beetje misselijk. eigenlijk heel de dag door een beetje naar gevoel, niet dat ik moet overgeven maar wel dat je denk nou… niet helemaal lekker! Verder vandaag ook raar gevoel ik mijn buik, lijkt ook wel een beetje spierpijn in mijn buikspieren?

Grieppie of toch?? Ben zo bang dat ik het te graag wil en dat ik me van alles inbeeld…

#2908504 Quote

Hoi Saabie.

Ben je al even bezig of begin je net?
    Ik ben ook vaak niet echt lekker (hoef niet over tegeven ofzo maar wel misselijk) sinds ik gestopt ben. Helaas nog steeds niet zwanger.
    Dit hoeft niet te zeggen dat dat bij jou ook zo is hoor.

Hopelijk ben je gewoon WEL zwanger

x-vlinder

#2908515 Quote

Hoi Vlinder,

Dit is ronde 2. Maar ben wel in jan. al gestopt met de  pil. En verder heb ik dit nooit eerder gehad.. Dus durf het bijna niet te hopen. Maar ja ga er maar gewoon van uit dat ik ongi wordt.. kan het alleen maar meevallen!

#2908517 Quote

Ik hoop voor je dat het niet met ontpillen te maken heeft!! Daar had ik erge last van in de eerste maand na het stoppen met de pil……
    Maar voor jou is het hopenlijk een heel goed voorteken… houd je ons op de hoogte???

xx Es

#2908520 Quote

Ga ik zeker doen! Als woensdag de RD er niet zijn ga ik donderdag testen..

x

#2908521 Quote

Spannend hoor.

Ik ga voor je duimen.

Laat je nog wat weten?

x-vlinder

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct