Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

op weg naar de tweede…

• Auteur

Dag dames,
    Net als iedereen hier doen wij ook ons best! Wij hebben al een pracht van een dochter, ze word bijna 1 jaar! We zijn super gelukkig met ons drietjes, maar willen graag nog een tweede kindje. We zitten nu dus in ronde 5. Bij onze dochter was het in 2x raak, maar nu lijkt het niet helemaal te lukken… We zijn er vast teveel mee bezig. Ik weet dat ik niet mag klagen. Toch is het een kleine teleurstelling dat het nu wat langer duurt. Ach ja, we doen ons best. En we hebben al zoveel geluk met onze dochter!
    Iedereen heel veel klusplezier en geluk!
    Groetjes, Esther.

#2908527 Quote

Leuk hoor een tweede erbij.

Tja, teveel mee bezig…is toch logisch en…zou het echt invloed hebben? Ik geloof er niet zo in!

Veel succes en hopelijk is het toch snel raak voor de tweede.

x-vlinder

#2908544 Quote

Hallo,

Ik lees je verhaaltje en ik herken mezelf er helemaal in. Wij hebben een dochtertje van bijna 2 en zijn helemaal happy met zijn drie. Wij willen graag een broerjte of zusje voor ons meisje en zijn nu met de vierde ronde bezig. Bij ons meisje was het in 1 keer raak en nu duurt het wat langer. Ik  ben er niet vanuit gegaan, dat dat nu weer zo zou zijn, maar herken je teleurstelling helemaal. Ik weet ook dat ik niet mag klagen hoor en dat doe ik ook niet. In ieder geval succes.

Groetjes

#2908572 Quote

Hoi,

Ook wij zijn bezig voor nummer twee en hebben een mooie dochter van 13 maanden. Bij de eerste was ik al naar 2 pogingen zwanger en nu zijn we in ronde 3. Heel stom maar ik was gewoon zo terleurgesteld dat ik weer ongesteld was! Terwijl er mensen zijn die er veel langer over doen..

Ik hoop dat deze maand voor iedereen een hele vruchtbare word!

Groetjes Marije

#2908580 Quote

hai,

Ook wij gaan voor een broertje of zusje voor onze dochter. Ze is net 2 jaar geworden en wij zitten nu in ronde 2. Zit op dag 24 en als ik uitga van mn eisprong nog 6 dagen voor mn NOD. Spannend dus. Dat we allemaal snel zwanger mogen zijn 🙂

gr Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct