Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

temperatuur

• Auteur

Deze maand ben ik braaf aan het tempen geweest. Zo wilde ik na de elle lange cyclus(38 dagen)  van de 1ste ronde inzicht krijgen. Als ik kijk naar mn temp. dan had ik zo rond dag 14 mn eisprong. Sinds die tijd is mijn temp. erg hoog gebleven. Normale temp is bij mij 36.4/36.5. Nu is hij al sinds dag 17(ofzo) 37.1!!!! Bij mn eerste had ik dat alleen toen ik zwanger was. Heb dus stikum een beetje hoop gekregen(ookal zitten we pas in ronde 2) Zijn er meiden die dit ook gehad hebben, maar vervolgens toch niet zwanger waren. Neem aan dat je er eigenlijk niet vanuit kunt gaan. Nog 6 dagen tot mn NOD(uitgaande van eisprong)

gr Linda mama van Charlotte

#2908598 Quote

hoi wat spannend he..

ik zit in hetzelfde schuitje,zo ongeveer..
    ik moet ook nog even afwachten,mijn temp is ook altijd nog hoog,paar daagjes nog,ben benieuwd hoor..
    ik zit in de 3e ronde,laat je het effe weten hoe of wat?

sterkte nu we allebei nog even moeten wachten,is moeilijk ,weet ik..
    maar je kunt niks anders doen he dan wachten..

gr priscilla

#2908641 Quote

Wachten, wachten en nog eens wachten. Vreselijk vind ik het. Maar ja wat je zegt we kunnen niet anders. Wanneer ga jij voor de test??? Ik zondag denk ik. ppffff moet me er van weerhouden een test te kopen. Want tja als je die eenmaal in huis hebt. Ze zijn al zo duur.

Laat het weten ok!?

gr Linda

#2908655 Quote

Hallo meiden,

Het is normaal dat je temp hoog blijft tot je nod. De dag dat je temp zakt is de dag dat je ongi wordt. Hoop voor jullie dat de temp ook op je nod en daarna hoog blijft. Dan is het nl een teken voor zwangerschap! Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes,
    mv Tijs

#2908700 Quote

Hallo,

Dat klopt inderdaad. Je temperatuur zakt pas als je ongie echt door breekt.

Hopelijk blijft hij dus hoog haha.

x-vlinder

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct