Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Misschien domme vraag??

• Auteur

HEY HEY!!

Ik heb de ovulatie testen van Sensitest!!Hij heeft al een paar keer 2 strepen aangegeven, maar moet je dan voor de 2 strepen klussen of dan gelijk zeg maar??Volgens mij binnen 24 uur of zoiets he?

Hij geeft maar 1 dag van de maand 2 strepen aan bij mij!

Sorry dat ik jullie met deze misschien domme vraag lstig val maar ben nogal een twijfelaar!!

Groetjes van Patricia

#2908585 Quote

hoi patricia,

Staat dit niet duidelijk op de bijsluiter?

Ik meen dat hij aangeeft dat je je eisprong hebt en dan zou je dus idd binnen 24 uur moeten klussen.

groetjes nancy

#2908663 Quote

Hoi Patricia,

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen dat er geen domme vragen zijn!

Groetjes,
    mv Tijs

#2908667 Quote

Hi Patricia,

Helemaal geen domme vraag en lastig vallen doe je ook niet hoor we zijn hier toch om elkaar een beetje te helpen.
    Ik heb zelf ook de ovulatie testen van Sensitest
    Wanneer  de test  2 strepen van de zelfde kleur aangegeven heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong.

En  het is heel normaal dat het  maar 1 dag van de maand 2 strepen aan geeft zolang de strepen dan ook maar echt de zelfde kleur hebben of dan de test streep donkerder is dan de steep die metteen verschijnd.

Ik hoop voor je dat het raak is deze maand
    Groetjes Nimfje

#2908772 Quote

HEY HEY!!!

Ik weet dat het in de bijsluiter staat maar wil gewoon bevestiging, ik word soms gek van mezelf!!!
    Maar ja zal er wel bij horen!!
    Op na de volgende klusweek!

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Groetjes van Patricia

#2908842 Quote

Hoi hoi,

Ik gebruik ook de ovulatietesten van sensitest, vind ze heel fijn. Bij mij is het zo dat het tweede streeptje steeds dikker wordt, totdat ie overduidelijk net zo dik of dikker is dan de controlestreep. En dan heb ík een dag later mijn eisprong (of eigenlijk moet ik het zo zeggen: op de dag dat ik die dikste streep heb word ik 15 dagen later ongesteld, dus ik ga er van uit dat ik een dag na die test mijn eisprong heb). Hoop alleen deze maand es niet ongesteld te worden, haha.

Succes!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2908891 Quote

HEY HEY

Nou bij mij geeft ie ook aan de 15e dag dat ik moet gaan menstrueren!!!

We wachten het deze maand weer af!
    WE gaan er gewoon weer voor de 100% voor!

Groetjes van Patricia

#2908895 Quote

Allereerst; ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet  bestaan!!

Maarre, ik heb de afgelopen weken ook de ovulatietesten van Sensitest gebruikt en ik heb eindelijk vorige week (10-8) een dubbele streep gehad. De dag ervoor dacht ik al te zien, dat hij iets donkerder was. De dag erna was hij megaVET  en de dagen daarna zwakte het weer af en werd hij weer lichter. Heb nog 2-3 dagen getest en ben toen gestopt. Ik twijfelde wel of ik nog door moest gaan. Maar kan me niet voorstellen, dat ik 2 keer een eisprong krijg (hahaha). Uiteraard hebben we flink geklust en nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt.
    Liever niet natuurlijk

P.s. ik herken het wel hoor, van de bevestiging zoeken.

#2909085 Quote

ff uppen….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct