Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Misschien domme vraag??

• Auteur

HEY HEY!!

Ik heb de ovulatie testen van Sensitest!!Hij heeft al een paar keer 2 strepen aangegeven, maar moet je dan voor de 2 strepen klussen of dan gelijk zeg maar??Volgens mij binnen 24 uur of zoiets he?

Hij geeft maar 1 dag van de maand 2 strepen aan bij mij!

Sorry dat ik jullie met deze misschien domme vraag lstig val maar ben nogal een twijfelaar!!

Groetjes van Patricia

#2908585 Quote

hoi patricia,

Staat dit niet duidelijk op de bijsluiter?

Ik meen dat hij aangeeft dat je je eisprong hebt en dan zou je dus idd binnen 24 uur moeten klussen.

groetjes nancy

#2908663 Quote

Hoi Patricia,

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen dat er geen domme vragen zijn!

Groetjes,
    mv Tijs

#2908667 Quote

Hi Patricia,

Helemaal geen domme vraag en lastig vallen doe je ook niet hoor we zijn hier toch om elkaar een beetje te helpen.
    Ik heb zelf ook de ovulatie testen van Sensitest
    Wanneer  de test  2 strepen van de zelfde kleur aangegeven heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong.

En  het is heel normaal dat het  maar 1 dag van de maand 2 strepen aan geeft zolang de strepen dan ook maar echt de zelfde kleur hebben of dan de test streep donkerder is dan de steep die metteen verschijnd.

Ik hoop voor je dat het raak is deze maand
    Groetjes Nimfje

#2908772 Quote

HEY HEY!!!

Ik weet dat het in de bijsluiter staat maar wil gewoon bevestiging, ik word soms gek van mezelf!!!
    Maar ja zal er wel bij horen!!
    Op na de volgende klusweek!

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Groetjes van Patricia

#2908842 Quote

Hoi hoi,