Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger worden na gebruik mirena spiraaltje

• Auteur

Hallo allemaal,

Na de geboorte van onze dochter (november 2005) heb ik een mirena spiraaltje laten plaatsen, volgende maand gaat hij eruit. We willen graag een tweede.

Heeft iemand van jullie ervaring met het opgang komen van de cyclus en het weer zwanger worden?

Bij de vorige zwangerschap was ik de tweede ronde al zwanger maar gebruikte toen voor de zwangerschap de pil. Stiekem hoop ik dat het weer zo snel raak is.

maarja eerst dat ding eruit laten halen over 5 weken, helaas kon het niet eerder.

groetjes nancy

#2908651 Quote

hallo,

Ik had ook het mirena spiraaltje en heb het afgelopen mei laten weghalen. Daarna ben ik 1 keer ongesteld geweest, gewoon na 4 weken.  Bij de 2e maand dus meteen raak!! Helaas heb ik na 9 weken een miskraam gehad, maar ik weet dat het dus redelijk snel kan gaan. Heel veel succes ermee
    groetjes smartie

#2908676 Quote

hallo,
    met mirena 2,5 jaar niet gemenstrueerd. dec 2005 mirena eruit, jan 2006 ontzettend ongesteld (ik denk grote schoonmaak) toen 3 maanden niet gemenstrueerd, eind april gemenstrueerd, begin juni en toen half juli zwanger geraakt. al met al een maand of 7
    29 maart bevallen van een prachtige zoon timme.
    groetjes knof

#2908729 Quote

Hallo!!

Ik heb in December '06 mijn spiraaltje eruit laten halen en werd na een week ongesteld. Sinds dien elke maand gewoon ongesteld. Met de mirena dus 3 jaar niet ongesteld geweest.

Maar tot op heden nog niet zwanger, gaan nu naar ronde 10.
    Ik hoop voor jullie dat het zwanger worden sneller gaat!!

Groetjes Ponoka

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct