Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spannend vandaag of morgen eigenlijk nod

• Auteur

Meiden het is weer spannend,ik moet eigenlijk vandaag of morgen ongi worden,maar ben het tot nu toe nog niet!!!!!!!!!!!!
    Heb eigenlijk ook niet echt ergens last van,heb geen hoofdpijn,geen overdreven trek in chocolade,geen zere borsten,niet chagi.
    Vorige maand had ik van een aantal dingen wel last(voorgaande jaren nooit ergens last van )toen had ik hele zere borsten,steeds misselijk enz,dus toen dacht ik echt,dat ik zwanger was.
    Dus ben heel benieuwd,kan haast niet wachten,ik ben in staat om eigenlijk naar de drogist te gaan,en een test te doen,maar kan me nog net inhouden.
    Wie wacht er nog meer.

groetjes mexx-ann

#2908662 Quote

Succes met wachten. Hopelijk wordt je wachten deze keer beloond met een zwangerschap!

Groetjes,
    mv Tijs

#2908702 Quote

Hoi hoi!

Wat spannend joh! Voel je je al anders?????
    Ben benieuwd…

#2908741 Quote

He!

wat spannend!
    Ik verwachte ook vandaag mijn nod.. maar ook nog steeds niets!
    In de hoeveelste ronde zit je?
    Ik ga voor je duimen!

Jacqy

#2908788 Quote

Haai Mexx an,

Alles nog rustig??
    ik heb morgen mij NOD en heb nog steeds zere borsten meestal verdwijnt dit gevoel twee dagen of drie dagen voor mijn NOD. Verder wel ontzettend last van rommellende darmen maar geen idee of dat een kwaaltje is of dat ik misschien wat anders onder de lede heb. VInd het wel spannend als ik iedere keer naar de wc ga. Ik hoop dat de rd's bij ons wegblijven. Succes de komende dagen en hou je ons op de hoogte.

Liefs Bizu

#2908790 Quote

SPANNEND!!!! Ben benieuwd!! hihi lees over chocolade, in mijn geval HAD ik het kunnen weten dat ik ongi zou worden want heb me toch een partij chocolade gekocht dit weekend hihi.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2908882 Quote

Hoi Meiden.

Vandaag nog steeds niks.
    Dus ik een test gedaan,maar die is niet echt duidelijk(in mijn geval dan).
    Ik heb het idee dat er wel een heeeeel vaaaaag streepje staat,maar weet het niet zeker,dus eigenlijk nog niks op geschoten voor mijn gevoel .
    Dus als er over 2 of 3 dagen nog geen rode duivels zijn,gaan ik weer een test doen,en bij jullie ,hebben jullie al wat meet zekerheid,ik hoop het wel.
    Als ik wat meer weet,laat ik het weten.

groetjes mexx-ann

#2908883 Quote

Ik zit in de 6e ronde,en heb een keer een miskraam gehad.dus hoop dat als het zover is,goed blijft gaan.

mexx-ann

#2908932 Quote

He Mexx Ann,

Ik heb verderop een berichtje
    voor je achter gelaten.
    De moeite waard om te
    lezen naar mijn idee.
    doeg smaartje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct