Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe reken jullie wanneer….

• Auteur

jullie vruchtbare dagen zijn?

Ik doe dat via de online biologische klok en als die echt goed is heb ik vandaag mijn meeste vruchtbare dag morgen mijn eisprong en 20 aug. innesteldag.

tenminste als die betrouwbaar is

En meestal op de dagen dat ik, volgens hun vruchtbaar ben, verlies ik altijd heldere witte slijm  Hebben jullie dat ook?

#2908684 Quote

Hey,

Ik heb op http://www.predictor.nl uitgerekend wanneer ik vruchtbaar was. Ik zou op dit moment mogen testen maar we wachten nog even. Maar ben nu 2 dagen overtijd.

Groetjes meid 24 jaar

#2908695 Quote

Dat is dezelfde site als waar ik nakijk

Ga voor je duimen dat het goed nieuws mag zijn

#2908725 Quote

Hoi,

Ik kijk naar wanneer ik ongesteld moet worden en daar trek ik 14 dagen vanaf. Heb het net even gecontroleerd en dit klopte ook met de site. Maar meestal voel ik wel dat ik te laat ben (of juist op tijd). Voelen jullie de eisprong ook?

Groetjes, Linda

#2908766 Quote
    quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 19:38:00'));

Hoi,

Ik kijk naar wanneer ik ongesteld moet worden en daar trek ik 14 dagen vanaf. Heb het net even gecontroleerd en dit klopte ook met de site. Maar meestal voel ik wel dat ik te laat ben (of juist op tijd). Voelen jullie de eisprong ook?

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Ik voel me eisprong altijd. Het is wel grappig maar soms ook vervelend. Ik ben dan meestal misselijk en heb krampen in mijn buik. Hoe ervaar jij je eisprong? Ook met deze klachten?

Groetjes

#2908900 Quote

Hoe voelen jullie de eisprong dan

Ik heb het nooit gemerkt denk ik alleen eergisteren en gisteren kleine flinke krampje in mijn buik en witte doorzichtige slijm

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2908982 Quote

Hey meiden,

Meestal heb ik flinke hoofdpijn,  met het gevoel dat ik moet overgeven. De volgende dag is het dan weer over. Maar het kan op heel veel manieren gevoeld worden. De meeste hebben volgens mij last van buikkrampen. Dus KayleeHope, er even op letten of je over ong 12/13 dagen ongesteld bent (of gewoon zwanger bent natuurlijk). Dan kan je er in het vervolg ook op letten. Maar hoop meer dat je er dan niet meer op hoeft te letten omdat je dan al zwanger bent.
    En Duifje81: het is inderdaad soms vervelend die eisprong, maar goed, in de tijd dat je zwanger wilt worden is het alleen maar makkelijk (toch?), altijd maar het positieve ervan denken.

Groetjes, Linda

#2909002 Quote

hey hai,

Ik doe altijd de test op http://www.babybrabbel.nl  die is namelijk heel uitgebreid…
    Of je bij een week overtijd kan voelen of je zwanger bent dat weet ik niet, is bij iedereen verschillend.. Er zijn wel een aantal kwaaltjes waar een aantal meiden last van hebben als ze zwanger zijn….
    Suc6 met zwanger worden!!

xxx Es

#2909007 Quote

Hey allemaal,

Ik weet ook niet of je na een week al kunt voelen of je zwanger bent, maar pas geleden heeft iemand hier op het forum de volgende site aangewezen: http://www.ikbenzwanger.com kun je aan de hand van vragen erachter komen of je zwangerschapssymtomen hebt en kan je ook lezen wat het vaakst voor komt bij zwangerschap.

Groetjes, Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct