Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ongesteld na miskraam

• Auteur

hallo ik ben ingrid en ik wou jullie wat vragen 29  juli heb ik een miskraam gehad en ik heb toen ong 6 dagen gevloeid toen een week niet meer 11 aug kreeg ik heel erg buikpijn ik ben naar het zh geweest maar ze konden op de echo niks zien vloei nu weer al 4 dagen en meer als bij me niskraam netzoals ik ongesteld ben eigenlijk ik krijg ook altijd een puistje als ik ong moet worden wat nu ook zo was zou ik nu al weer zo snel ong zijn wie heeft erv

#2908846 Quote

Hoi inge

Als je naar het ziekenhuis bent geweest en ze hebben niets raars gezien, dan denk ik dat het best kan.
    Heel je hormonenhuishouding is in de war na een mk.
    Ik wens je veel sterkte en ik hoop voor je dat het inderdaad je menstruatie is!

Shanaz

#2908849 Quote

Hoi Ingrid,

Toen ik na mijn miskraam weer voor heteerst ongesteld moest worden had ik ook heel erg pijn in mijn buik!! Leek wel of ik weeen had, dit trok na een paar uur wel weer weg! Als je het niet vertrouwt zou ik even naar je huisarts bellen of gaan.

Sterkte!!
    Lorrelijn

#2908935 Quote

bedankt voor jullie reactie   vrijdag word ik door de gyn teruggebeld en dan vraag ik  het haar en dan weet ik wat meer hoop ik groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct