Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vruchtbaar???

• Auteur

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn bezig met de 2e ronde voor ons eerste kindje. De eerste maand na het stoppen met de pil, hebben we (op advies) met condoom geklust. Toen was ik na 34 dagen ongi. Vorige maand volop geklust, maar helaas na 34 dagen weer ongi. Jammer jammer, maar het zou ook wat zijn, als ik gelijk de eerste maand zwanger zou zijn.
    Nu heb ik op verscheidene sites zo'n vruchtbaarheidskalender ingevuld en zou ik (uitgaande van 34 dagen) tussen de 18e en 22e het vruchtbaars zijn. Ik weet, dat ik hier niet 100% op moet vertrouwen.
    Nu heb ik nog nooit (bewust) mijn ei gevoeld. Ik lees dat je als je vruchtbaar wordt je wit slijm afscheidt. Nu heb ik sinds vandaag witte afscheiding, maar kan er nog geen draden van trekken tussen mijn vingers.
    Kan ik al zou vroeg slijm afscheiden, of zou ik toch nu al vruchtbaar zijn? We klussen maar al vanaf het weekend om de dag, daar ik onregelmatig was, voor ik begon met de pil.
    Kunnen jullie me advies geven….
    Alvast bedankt,
    Groetjes Iris

#2908952 Quote

Volgens mij, tenminste wat ik ervan gelezen heb, moet je doorzichtige afscheiding hebben waar je draden van kan trekken. Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct