Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

na een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gelukkig weer zwanger!!!!!

• Auteur

YES YES YES!!!!!
    Meiden ik wilde iedereen die een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heeft gehad toch even opbeuren!!!
    Ik   ben 10 mei dit jaar geopereerd aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap en heb hierbij ook mijn eileider verloren.
    Maar nu drie maandjes later toch weer zwanger ik wilde het jullie even kwijt en ik hoop dat het wel goed gaat komen al voelt deze zwangerschap wel weer heel goed hoor dit is intotaal dus mijn derde zwangerschap mijn zoontje is   nu bijna drie.
    Alle meiden dus niet de hoop opgeven en voor iedereen hopen dat we allemaal snel zwanger mogen zijn..++++++++++++++++++++++++++++++
    Groetjes Dessie

#2908984 Quote

Hoi Dessie,
    Wat super!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs,

Sara

#2908986 Quote

Hoi hoi,

Van harte ….. hele fijne en gezonde zwangerschap
    Geniet er lekker van !!!!

liefs happy

#2909030 Quote

Geweldig goed nieuws!

GEFELICITEERD

x-vlinder

#2909070 Quote

Helemaal super, wat een fijn bericht!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!

Liefs Jane

#2909073 Quote

Hoi

Gefeliciteerd dat je weer zwanger bent en hoop dat het dit keer goed mag gaan.

Liefs Sharine

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909079 Quote

Hallo Dessie! Super meid! Hoop voor je dat je een goeie zwangerschap krijgt en over 9 maanden een gezond lief klein wondertje in je armen kan sluiten! Gefeliciteerd!!!!

Liefs Yvonne

#2909080 Quote

hoi onwijs gefeliciteerd met dit goede nieuws hoop dat alles goed gaat   groetjes ingrid

#2909081 Quote

Hallo,

Goed nieuws hoort iedereen natuurlijk altijd graag! Ga er maar lekker van genieten!

Van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes,
    mv Tijs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct