Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

• Auteur

Hallo,

Het lijkt me leuk om met wat meiden te kletsen die ook al wat langer bezig zijn en weer een nieuwe ronde ingaan of afgelopen week ofzo aan een nieuwe ronde begonnen zijn.

Wie kletst er gezellig mee op los?

x-vlinder

#2909098 Quote

Zijn we echt de enige 2 ??

#2909118 Quote

Hoi Yvonne.

Het lijkt er wel op dat we de enige 2 zijn. Misschien een verkeerde topic naam gekozen.

Ik ben benieuwd of we een beetje op 1 lijn zitten qua cyclus.

Ga je het er ook nog met je ha over hebben dat het wat langer duurt of niet?  Ik heb dat laatst wel gedaan. Ben nu aan het tempen geslagen en kan over 2 maandjes bij hem terecht als het dan ondertussen nog niet raak is.

Heb natuurlijk liever dat het spontaan gebeurt op de natuurlijke weg maar als er een handje bij geholpen moet worden gaan we daar wel voor natuurlijk.  

x-vlinder

#2909125 Quote

hey vlinder en yvonne,

mag ik ook mee doen met mijn ronde 8 ???
    vind het wel gezellig om met jullie te kletsen

xxx

#2909136 Quote

Hallo tuurlijk kom hier maar gezellig bij!

Ja ik zeg het hem wel en ja mijn temp is altijd hetzelfde voor mijn ei 36,7 en erna 37,1 tot aan mijn ongi en mijn cyclus regelmatig, dus ja kijken wat ie er van zegt kan nooit kwaad.

Het is zo raar mijn ongi is al weer over sinds gisteravond en heb nog steeds krampen en steken onderin. Echt van die gemene steken. Normaal is het nogal rustig na mijn ongi tot aan mijn nod. Het zal wel met mijn hormonen te maken hebben denk ik ?

Liefs Yvonne

#2909145 Quote

gezellig!!

ik ben echt heel erg ongesteld,niet normaal,en echt superbuikpijn
    fijn dat je ook zo n regelmatige cyclus heb zeg,ik zit met mijn cyclus tussen de 25 en de 28 dagen,dit x was het 27 dagen.
    hoop dat het voor ons ook snel raak is.

xxx

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909150 Quote

Ja ik hoop het ook hoor! Ik had deze keer ook megaheftig, het begon maandagmiddag met hele erge krampen en steken. Heb toen pijnstillers genomen, wat normaal nooit nodig is en ook dinsdag nog. Heb toen voor het eerst de ha gebeld, want ben normaal niet zo'n ha liefhebber. Maar ja moet nu gewoon even vragen, want hoop het niet nog een keer zo mee te maken. Gisteren overdag was het veel minder en gisteravond nog een beetje rozige afscheiding en vandaag nog een beetje bruin. Ja en nog die steken en krampen, maar gelukkig niet zo heftig meer. Heel vervelend was het deze keer, net alsof alles er tegelijk uitmoest of zo.

Wanneer is je volgende NOD? De mijne is 10 september.

Liefs Yvonne

#2909155 Quote

Hoi meiden
    Ik kan me ook (helaas) aansluiten bij jullie clubje . Ik ben nog niet 10 rondes bezig, maar ga wel de 10de maand in. Mijn cyclus duurt erg lang, dus vandaar dat ik niet evenveel rondes als maanden tel.

Momenteel baal ik enorm omdat ik vandaag alweer op dag 55 zit van een cyclus..de laatste twee cycli duurden maar 36 en 34 dagen dus ik had echt hoop dat er een goed patroon in zou zitten. Maar helaas, nu dus alweer op dag 55.
    Baal er dubbel van omdat ik vorige maand clomid heb gehad van de gyn (ik heb geen eisprong, dus vandaar dat ik met clomid ga proberen er eentje op te wekken) en ik mag starten met slikken in de derde dag van m'n menstruatie. Nu zit ik dus te wachten op de RD omdat ik dan voor m'n gevoel ook weer een nieuwe fase in ga; die van de mmm..

Hebben jullie nou ook dat je dit allemaal zó niet had verwacht? Dat je (hoe naief ook) dacht dat je met de pil zou stoppen en dan na een maand of 3 "gewoon" zwanger zou raken?? Ik had nooit gedacht dat ik nu zo'n soort berichtje op het forum zou zetten, of de gyn, clomid en cycli van 55 dagen!
    Ach ja, that's life…

Laten we maar hopen dat het geluk voor ons allemaal binnenkort een keertje is weg gelegd!
    Liefs, 10e

#2909157 Quote

als ik van 27 dagen uitga dus hetzelfde als dit x dan zou het ook 10 september zijn,maar kan van 8 september tot 11 september zijn.
    wel weer rond dezelfde tijd dus.
    ik heb altijd wel veel last gehad van flinke buikpijn als ik ongesteld was dat was ook een grote reden waarom ik aan de pil ging,de laatste maanden sinds ik gestopt was met de pil had ik lang niet zo n pijn en heftig gehad als dit x.
    jij heb er dus ook al zoveel last van gehad.
    jij ben met tempen bezig toch??
    ik wil eigenlijk deze maand ook met tempen beginnen maar wanneer kan ik daar het beste mee beginnen??

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct