Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2de ronde 2de kindje!!!!

• Auteur

Hoi allemaal,

Ja we zijn nu met de 2de ronde bezig voor een tweede kindje!!!

Het is weer net zo spannend!!!

Moet rond de 20 augustus me NOD hebben weet niet of mijn cyclus nu wel regelmatig is na de bevalling maar we zien het wel!!!

Ons dochtertje is 2 september precies 6mndjes oud, en hebben we ook feest want ze wordt dan gedoopt!!!

Heb wel wat krampjen in mijn buik sinds een dag of 2 en de koffie is niet zo lekker meer smorgens en moe!!! Maar ja dat zegt niks weet ik want je lichaam kan je goed voor de gek houden!!!

En hoe is het met jullie allemaal???

Hoop dat er weer veel meiden zwanger worden deze maand, succes allemaal!!!

Liefs Sandy

#2909051 Quote

Hoi Sandy,

Dat zijn weer spannende dagen voor je, hoop voor je dat het raak is!! Ik ga duimen.

Bij mij is het bloedverlies zo goed als over na m'n miskraam, dus wij gaan ook weer ronde 1 in (of ronde 4…als ik m'n miskraam niet meereken).
    Ben wel benieuwd of m'n cyclus weer snel normaal is of dat het een tijdje duurt voordat de red devils weer komen.

Succes meid en hou me op de hoogte.

Groetjes,
    Angel

#2909059 Quote

Hoi,

grappig, we lopen dan precies gelijk. Ik heb ook 20 aug. mn NOD(uitgaande van mn eisprong). En wij zitten ook in ronde twee voor een tweede wonder.  Spannend allemaal. Ik merk nog helemaal niks. Dus het zal wel niks geworden zijn. Dan kan het alleenmaar meevallen.

Maar spannend hoor dat je van die verschijnselen heb. Je lichaam kan je redelijk voor de gek houden, maar je hoopt er stiekum toch een beetje op. We houden elkaar op de hoogte ok?!

gr Linda mama van Charlotte(2jr)

#2909061 Quote

Hey meiden bedankt voor jullie reacties!!!

Angel@ Hoop dat je weer snel je nod krijgt, want meestal ben je nu heel vruchtbaar naar een mk!!!

Dus maar flink klussen, ik was zelf na 1 keertje ongi ook gelijk weer zwanger  heel snel dus!!!

Heel veel succes en gaat het weer wat beter met je???

Ja grappig dat we gelijk lopen, ja en dat je geen verschijnselen hebt zegt niks hoor je kunt ook gewoon zwanger worden en niks geen klachten hebben!!!

Wacht ook maar af, maar vindt het best spannend worden nu,hihi!!!

Zou mooi zijn, moet ik straks weer gaan werken in oktober en moet ik meteen zeggen dat ik weer zwanger ben oeps!!!

Ach ja we weten het nog niet zeker dus we wachten af!!

Jullie ook veel succes en ja hou jullie zeker op de hoogte!!!

Liefs Sandy

#2909067 Quote

hoi hoi

wij zijn in ronde 5 voor nr 2. mijn nod was gisteren als ik uitga van 28 dagen.
    ben af en toe misselijk en moe vandaag regelmatig misselijkheidsvlagen.
    ook vooral sávonds een buik als een ballon haha
    iedereen succes

#2909102 Quote

Hey Linda,

Ja raar hé heb ik ook maar soms houd het de hele dag aan net of ik al zwanger ben!!!

Weet ook niet wat ik ervan moet denken, kan ook gigantische RD betekenen, ach ja nog ff volhouden en dan testen we maar eind volgende week!!!

Liefs Sandy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909106 Quote

Hoi Sandy,

Bedankt! Ja, het gaat weer goed met me hoor, ben vrij nuchter en we gaan vol goede moed weer verder.
    Ja, heb dat ook gelezen en gehoord, dat je na een miskraam erg vruchtbaar ben, nou, hopelijk bij mij ook! We zullen zien.

Ik duim voor je en ook voor Linda dat jullie snel zwanger zijn.

Groetjes,
    Angel

#2909329 Quote

Bij mij zal het wel niks meer worden deze ronde. Ik ben aan het tempen en de hele week(na mn ei) was die 37.1. Helaas vanochtend was die weer normaal(36.5). Zal dus wel betekenen dat ik een deze dagen de RD zal tegenkomen(helaas).
    Meiden allemaal succes!!!!

gr Linda

#2909369 Quote

Hoi!

We zijn met kei-veel! Kijk maar op de vorige pagina, allemaal gaan we voor de 2e. Zet 'm op! Ik weet het zelf ook niet. Veel afscheiding, al een tijdje. Is dat wat? Maar het voelt goed, geen schimmel ofzo. En minder honger.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct