Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zijn hier meiden met fibromyalgie??

• Auteur

Meiden,

heeft iemand hier ook FM? Hoe zijn jullie op 't moment?
    Hier is het zwaar knudde. Ik heb echt véél pijn momenteel.
    Het gekke is dat ik in de zwangerschap van de eerste heel weinig last had, en er dus niet echt tegenop zie om zwanger te worden en er na, maar zwaar is het wel ja. Het kan natuurlijk ook heel anders…

Wat is jullie ervaring??

J 26

#2909104 Quote

Hi J26

ik ben nimfje en heb nu 5,5 geleden de diagnose fibromyalgie gekregen. ik heb zo mijn goede en slechte dagen.  maar ben nu ook niet zwanger dus hoe het zal zijn wanneer ik wel zwanger ben is af wachten.
    de vorige keer dat ik zwanger was duurde het maar 7,5 week dus ik heb nog geen ervaring met fibromyalgie en zwanger zijn.
    ik heb wel van iemand anders gehoord dat ze tijdens de zwangerschap veel minder last had. maar ja iedereen is toch weer anders.
    ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat en dat je minder pijn hebt.
    liefs nimfje

#2909152 Quote

Hallo meiden, ik heb zelf geen fm, maar mijn zus wel. Toen zij zwanger was had ze vrijwel geen last meer, maar na de bevalling kwam het wel snel weer terug. Zij is nu ook met de 2e bezig en ja ze hoopt nu natuurlijk dat het net zo gaat als bij haar 1e.

Liefs Yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct