Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

• Auteur

Meiden

Ik open even een nieuwe topic want die andere was gesloten. Kunnen we hier weer verder kletsen.

Liefs Sharine

#2909121 Quote

Hoi Yvonne

Is ook beter om er niet al teveel mee bezig te zijn, ik weet makkelijk gezegd dan gedaan. Soms betrap ik mezelf er ook wel op hoor.

Hier is het nog steeds rustig, alleen heb ik nu wel last van pijn aan de zijkanten van mijn borsten vooral als je erop drukt. Gelukkig heb ik nog niet weer last van bruinverlies gehad.

Eshter en Sara hoe is het met jullie nu?

En natuurlijk de rest van de meiden niet te vergeten.

Liefs Sharine

#2909130 Quote

hoi meiden,

nou allemaal weer spannend hier, goede berichten!

yvonne, kan je snel weer beginnen met klussen en heerlijk zo een vakantie!!!!!

hier gaat alles wel redelijk. dinsdag nog een test gedaan, meer om mijn man zekerheid te geven, die had toch wat twijfels met zo'n dun streepje. nou er kwamen met 2 seconden 2 dikke strepen te staan, dus het is echt raak.
    ik ben bekaf en om 15 uur stort ik helemaal in, met auto rijden wat misselijk en soms van wat geuren, maar dat valt allemaal mee.
    mijn zoontje was gevallen bij oppas en zijn spaakbeen uit de kom, is terug gezet maar geeft natuurlijk veel pijn. hij zit in het verband en kan zijn arm niet echt gebruiken en dat terwijl hij eigenlijk altijd op zijn buik met zijn armen onder zijn hoofd slaapt.
    jullie snappen het al, ik zit al 2 nachten zittend in mijn bed met Jay op mijn buik met zijn arm langs hem heen, hij slaapt redelijk op af en toe wat pijngilletjes in zijn slaap. en ik ik zit weg te dommelen en dan wee wakker. en dan is het toch echt zwaar als je man 's nachts werkt, maar goed, morgen denk ik maar een dagje ziek thuis, want ik liep vandaag als een zombie op mijn werk en dat is eignelijk ook wel gevaarlijk.
    nou ja ik kijk wel of we goed slapen vannacht

nou succes meiden

liefs dimka

#2909134 Quote

Hallo Meiden,

Sharine, soms heb je dat wel eens he? Nou maakt ook niet uit, is ook wel gezond toch?
    Dus gelukkig geen bruinverlies meer? Nou is het nog een paar dagen afwachten he?

Dimka, wat goed zeg dat is nog even een extra bevestiging he? Wat vervelend zeg dat je zo moe bent en ook van je zoontje. Wat sneu voor hem zeg! En ja dan kun je wel wat exrta rust gebruiken he?

Nou met mij gaat redelijk alleen flink wat steken en kramp onderin mijn buik toch nog. Zo stom, normaal is het altijd een beetje rustig na mijn ongi tot aan mijn ei, maar ja je lichaam doet wel eens vaker raar. Haha zal wel een hormoonschommeling zijn of zo? Maandag toch eens kijken of er iets tegen is bij de ha.

Liefs Yvonne

#2909162 Quote

Hoi Hoi

Dimka meid wat vreselijk sneu voor je zoontje ja dat zal wel vreselijk pijn doen. Voor jou ook extra zwaar omdat je je rust eigenlijk ook nodig hebt. Heel goed van je dat je je morgen ziek meld. Moet natuurlijk even wat gaan bijtanken. Ik weet ook dat je van je eerste zwangerschap meer van je rust geniet dan van een tweede. Is ook moeilijk om rust te krijgen als je nog een kleine hebt bijlopen en als hij dit ook nog eens bijkrijgt is het voor jou dubbel zo zwaar. Jammer dat je man nu ook s'nachts niet thuis is.

Meid wens je zoontje veel sterkte en zorg dat je wel genoeg rust krijgt.

Liefs Sharine

#2909170 Quote

Hai meiden,

Hier nog geen nieuws, nog niet ongi, maar heb sinds 2 uur wel onwijze ongikrampen, dus het zal wel heel snel doorzetten!!!
    Geeft niets, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! hahaha

Dimka, zielig voor je zoontje dat ie gevallen is!! snik snik…
    Yvonne, al wat minder pijn??
    Sharine, hoe ist? al tekenen???

xxx Es

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909175 Quote

Hoi meiden,
    Leuk een nieuw topic. Wat hebben wij een hoop gekletst zeg. Wel grappig dat we er precies een maand over gedaan hebben om 1 topic te vullen.

Dimka: wat zielig voor je zoontje. Ik hoop dat hij zich weer snel beter voelt en jullie weer lekker kunnen slapen. Vervelend dat je je zo moe voelt, nog extra natuurlijk omdat je zoontje bij je slaapt.

Yvonne: wat fijn dat jullie de vergunning hebben en ook nog eens op vakantie gaan. Ja, ff lekker uitrusten na zo’n drukke periode en dan ook nog je ei tijdens jullie vakantie… Hopelijk voel je je al weer wat beter nu je ongi bijna klaar is.

Sharine: fijn dat je geen bruinverlies meer gehad hebt. Verder nog klachten?

Esther: wat jammer!! Zijn ze al doorgezet of is er nog hoop.

Hier gaat het goed. Ik had nogsteeds een hoge temp vanmorgen. Vandaag (vooral vanmiddag) een boel steekjes gehad in mijn buik en het geeft nogsteeds een branderig gevoel. Verder flink moe van werk en druk aan het opruimen. Ik ben druk bezig om niks te laten slingeren van zwangerschapsinfo en vitamines etc. Ik moet zo meteen ook mijn pc aanpassen. Heb nu al mijn links en info op de desktop staan….
    Ik denk dat ik dit weekend weer ga testen en als deze negatief is, bel ik maandag de waarnemer op. Dan ben ik 30 dagen overtijd en vind ik dat ik al geduldig zat ben geweest. Hopelijk krijg ik dan iets van een bloedtest om te kijken of ze een verklaring hebben.

Liefs,

Sara

#2909195 Quote

Hey meiden,

@ Sharine je was mij vergeten 🙁 Hoop ook voor jou dat je gauw zwanger bent.
    Heb je toen ook gevraagd voor mij te pendelen maar heb nog geen antwoord gehad. Heb ik dat gemist?
    Maar dat geeft niet hoor want zo vaak ben ik  hier nou ook weer niet!
    @Esther voor jou is er dus nog hoop! De eerste test die ik deed was ook negatief en een paar dagen later positief.
    @ Dimka wat zielig voor je zoontje zeg! Toch nog ff een test gedaan ter bevestiging? Heb ik laatst ook nog ff gedaan. Heb af en toe van die dagen dat ik denk Verrek jah ik ben zwanger haha.
    @Yvonne Hoop voor jou dat het gauw raak is. Dacht echt dat het voor jou deze maand raak zou zijn.
    @Sara van jou cyclus snap ik helemaal niks meer. Hoop voor je dat de huisarts je kan helpen als je nog steeds negatief test.

Met mij gaat het helemaal super. De vermoeidheid wordt al iets minder. Hebt wel heel erg last van verstrooidheid en vergeetachtigheid. En heb af en toe last van kleine steekjes in mijn buik.Ook kan ik niet te lang staan want dan krijg ik last van mijn rug. Koffie ruikt ook niet zo lekker meer haha. En af en toe met eten denk ik van BAH.
    Maar het valt allemaal reuze mee bij mij. Af en toe vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben. Maar woensdag hebben we een echo en dan kunnen we ff een blik werpen op ons kleintje en hopen dat alles goed is.
    In september gaan we lekker verhuizen en zijn dus druk met het inrichten van de slaapkamers en woonkamer (in ons hoofd dan nog he) en het uitzoeken van spulletjes. Vandaar dat ik hier niet zo vaak meer typ. Zit vaak op internet te zoeken naar slaapbankjes, hoogslapers enzo voor mijn dochter. Als  we verhuist zijn gaan we in oktober nog ff lekker een weekje naar Italië met ons 3tjes. Nog ff voor de kleine er is.

Liefs,
    Tamara

#2909230 Quote

Goeiemorgen meiden,

Jeetje we kletsen wat af hier! Wel erg gezellig natuurlijk.
    Ik ben lekker vrij vandaag en heb heerlijk uitgeslapen tot half 9…dat klinkt niet zo laat maar normaal moet ik om 7 uur opstaan en anders vind ik het ook zo zonde van de dag!

Yvonne wat heeeeeerlijk dat jullie toch nog op vakantie gaaaaaan!!! Lekker naar Italie, lijkt me zo mooi daar!
    Gelukkig is je ongi bijna over zeg. Erg vervelend dat je zoveel pijn hebt (gehad).
    Ik ben benieuwd wat de ha over te zeggen heeft.

Esther ben je al ongi geworden? in welke ronde zit je eigenlijk?
    Jij gaat ook al naar Italie!!! ik wil ook naar Italie! Nou ja misschien volgend jaar…of nou ja mocht ik dan zwanger zijn…hmmm dan liever zwanger als naar Italie…dat kan daarna ook nog wel.

Sharine voor jou is het toch ook best wel spannend met dat bruinverlies en nu van die rare gevoelens in je buik. Wanneer is je NOD?

Sara wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Het is toch wel apart dat je temperatuur zo hoog blijft. Dat zou toch een teken moeten zijn dat je zwanger bent? Maar dan toch negatief testen…vreemd. Ik hoop maar dat de ha je meer duidelijkheid kan geven.

Dimka heb je die bbq al gehad met je buuf? Wat ontzettend zielig voor je zoontje dat ie gevallen is. Wat zal hij een pijn hebben gehad! Hoe gaat het nu met hem?
    Wat heerlijk he dat die test echt dikke vette strepen laat zien, je kan er gewoon niet meer omheen dat je ZWANGER bent! Ik kan me voorstellen dat jij enje man toch nog even die bevestiging wil zien.

Suus Ik heb gesolliciteerd voor cassiere. Het liefst zou ik dit voor 32 uur willen doen en dan nog iets meer die massages ernaast.
    Hoeveel uur werk jij? Ik werk nu 34 uur. 40 uur per week is niet voor mij weggelegt omdat ik dan letterlijk ziek word. En ik vind dat vrije tijd net zo belangrijk is.
    Oh natuurlijk ben ik dan ook inzetbaar op de vleesafdeling!
    Ik doe vandaag de brief op de post.

Grrr Iris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct