Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vraagje –

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb even een rare vraag :

Hebben jullie ook zo'n buikpijn na het vrijen? Deze maand zijn we officieel weer voor het echie gegaan, en hebben dus de afgelopen week geklust (had uitgerekend dat dat ongeveer mn vruchtbare dagen waren), maar iedere keer na het klussen  kreeg ik buikkrampen en dat hield dan ca.  een dag aan. Nu heb ik er nog steeds zo'n last van….maar de laatste keer klussen was eergisteren. Nu kan ik van mn vorige zwangerschap (helaas niet goed afgelopen)  niet herinneren dat ik dit had/kreeg….pas veel later volgens mij. Het lijkt wel of de zwemmertjes een race in mn buik aan het houden zijn, wie het eerste bij de sprint is, haha. Nou ja, zonder gekkigheid. Ervaren jullie dit ook na iedere kluspartij ? Nu zullen jullie wel denken: Dit maak je dan toch vaker mee? Nou eigenlijk niet. Ik slikte niet de pil (kon er niet tegen), dus we hebben altijd een condoom gebruikt…. Toen we voor  onze eerste zwangerschap gingen, was het de derde ronde raak, maar ik kan me die buikpijn niet herinneren…..

Het kan toch niet zo zijn, dat als het raak zo zijn, dat je dat nu al voelt toch? Of moet ik denken aan iets anders?

Nou ja…ik hoor het wel…

Groetjes, Kitty

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct