Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik was weg maar ben weer terug

• Auteur

hoi mensen. had een tijd je geleden geschreven dat ik hier weg ging. omdat ik me niet zo thuis voelde. heb of had pco en ben naar een forum gegaan waar alleen vrouwen zitten die dat hebben. maar als je daar iets schrijft krijg je helemaal niks terug erg saai dus hier vind ik het veel gezelliger. dus ik blijf maar gewoon hier.
    ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, omdat ik dus pco heb. en zou aan de clomid gaan maar nu blijkt dus dat het veel minder is en dat ik niet aan de medicijnen hoef en dat ik gewoon zwanger kan raken. ik wis niet wat ik hoorde ben zo blij. dus nu gaan we vlink aan de slag.

hoop dat het dus snel zo is.
    maar we hebben weer geduld.

xxx sherina

#2909143 Quote

Hee Sharine,

Fijn dat je weer terug bent! En wat een goed nieuws! Hopekiujk is het nu snel raak!!

Roos

#2909144 Quote

Hoi sherina

Nou welkom terug dan ……Hier krijg je altijd wel reaktie, wel zo gezellig he. Wat een goed nieuws joh, helemaal super ……… Wens je heeeeeel veel succes

liefs happy

#2909151 Quote

Welkom terug!
    Na hoelang proberen had je in de gaten dat je PCO had?

Groetjes, Linda

#2909184 Quote

oost west, thuis best!  

#2909229 Quote

Wat zul jij opgelucht zijn zeg, wat een super nieuws! Gezellig dat je er weer bent.

Liefs!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909248 Quote

Gezellig meissie!

Bij ons is het ook veel gezelliger!!! En als er iets is, ook al weet niet iedereen misschien evenveel van PCO af…Je verhaal kun je altijd kwijt! Liefs en veel succes en plezier met klussen!

Marijn

#2909268 Quote

hoi bedankt voor jullie leuke reacties,
    echt super lief ben ook blij dat ik weer terug ben.

oo en linda ik had een spiraalje die heb er in jan uit latenhalen werd maar niet ongi en de testen waren ook negatief de huis arts dee niks dus heb ik de verloskundige gebeld. kon ik langs komen ze zagen iets zitten van 7 weken oud dus moest ik naar het ziekenhuis om een inwendige ego te laten maken daar bleek dus dat ik niet zwanger was. en werdt zo weg gestuurd. ik nam er geen genoegen mee wandt ik wou weten wat er aan de hand was. dus naar een andere gn geweest en kreeg ik weer een inwendige ego. toen kwamen we er achter dat ik pco had, dat is in maart geweest.

maar ik ben gisteren wwer in het ziekenhuis geweest, wandt ik zou medicijnenen krijgen. maar daar bleek dus dat het veel minder was dus ik hoef niet aan de medicijnen, en kan gewoon zwanger worden. gelukkig,

xx sherina

#2909273 Quote

Hoi Sherina,

Ik heb ook eerder op het forum hier gezeten, maar omdat mijn gyn zei dat het beter was om er niet zo mee bezig te zijn ben ik een tijdje weggebleven. Wij zijn bezig voor een 2de kindje. We hebben al een dochtertje van 3 jaar. Moet er wel bij vertellen dat ik over mijn eerste zwangerschap anderhalf jaar heb gedaan. Ook heb ik een onregelmatige cyclus. Ik ben begin oktober 2006 gestopt met mijn pil, omdat ik in december nog steeds niet ongi was heeft mijn huisarts mij doorgestuurd naar de gyn. Daar kreeg ik om de 2 mnd een inwendige echo. Ook moest ik bijhouden waneer ik ongi moest worden en wanneer ik het dan wel werd, dat deed ik natuurlijk allang maar goed. Heb deze maand voor het eerts clomid gekregen en vorige week donderdag was het zover we moesten aan de klus. Mijn NOD is 30 aug, toch heb ik vandaag een test gedaan, hij was negatief maar kon echt niet langer wachten, was zo nieuwsgierig ben al de hele week misselijk als ik mijn bed uitkom. We blijven hoop houden de maand is nog niet voorbij. Vind het trouwens deze maand wel extra spannend omdat ik van mijn dochtertje ook in deze week ongeveer zwanger was geraakt. Gewoon spontaan, zonder medicijnen. Ook heb ik toen niet aan het ziekenhuis gelopen.

Liefs Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct