Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie zijn er ook bezig met ronde 5?

• Auteur

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of er veel meiden zijn die in de 5e ronde zitten net zoals ik. Ik vind het zelf steeds spannender worden, toen we begonnen dacht ik dat ik zo zwanger zou zijn, dat was ook zo (2e ronde), maar helaas heb ik toen na 7 weken een miskraam gehad. Nu gaan we voor de 5e ronde, ik had alleen gedacht dat het veel sneller zou gaan allemaal…

Liefs Marije

#2909252 Quote

Hoi Marije

Ik zit net als jou nu in ronde 5 volgende week tussen 20 en 25 augustus is mijn NOD. Bij de eerste heeft het 18 maanden geduurd en bij de tweede was het binnen 2 maanden raak en nu is het maar weer afwachten wanneer het lukt. Wanneer is jou NOD.

Liefs Sharine

#2910139 Quote

Hoi, hier ook ronde 5. Onze eerste is nu vandaag 1jr geworden, en van haar was ik met ronde 2 al zwanger. Ik weet dat ik dan geluk heb gehad, maar nu ik weet dat het snel kan is het wel iedere maand een kleine teleurstelling… Maar we blijven ons best doen! Succes allemaal!!!
    Groetjes, Esther

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct