Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor Sara en Angel

• Auteur

Hoi dames,

@ Sara:
    Hoe is het met je?
    Heb je al getest? Of zit je nog steeds in onzekerheid?
    Ik hoop voor je dat je toch nog op het goede moment geklust hebt.

@ Angel
    En hoe is het met jou? Kan je alles een beetje verwerken. Heb je het ook nog aan meerdere mensen verteld, of is het alleen bij je vriend gebleven?
    Nu maar op de RD's wachten en vol goede moed weer verder gaan, toch? Hoe lang duurt het voordat de RD's komen? Moet je ook een paar maanden wachten met zwanger raken of kan je meteen weer aan de klus?

Groetjes,
    Heartje

#2909224 Quote

Hoi Heartje,
    Ik zit nogsteeds in onzekerheid. Vandaag is dag 58. Ik ga zondag weer testen. Ik ga ook maandag de dokter bellen. Als mijn eigen HA er nog steeds niet is, bel ik gewoon de waarnemer. Dan ben ik namelijk 30 dagen overtijd en ik vind dat ik dan wel geduldig genoeg ben geweest. Ik heb niet echt iets van kwaaltjes dus ik verwacht niet echt veel van de test zondag.

Hoi Angel,
    Hoe gaat het met jou? Hebben jullie alles al een plekje kunnen geven? Ik hoop dat de rd's snel weer komen zodat je er weer snel voor kan gaan.

Liefs,

Sara

#2909225 Quote

Hoi Sara,

Verschrikkelijk die onzekerheid! Hoop dat de test een postieve uitslag kan geven, en anders misschien aandringen op een bloedtest?

Laat je zondag iets weten?

Groetjes,
    Heartje

#2909228 Quote

Hoi Heartje en Sara,

Het gaat goed met mij! Heb het verder aan niemand verteld, maar kan er goed met m'n vriend over praten en natuurlijk met jullie allemaal. Misschien vertel ik het binnenkort nog aan een vriendin die zelf ook een miskraam heeft gehad, ik zie haar binnenkort.
    De verloskundige zei dat we niet op m'n 1e menstruatie hoeven te wachten, dus we gaan gelijk weer ervoor. Weet alleen helemaal niet m'n cyclus nu, dus we klussen maar zo veel mogelijk gezellig door! Misschien voel ik m'n eisprong wel weer, we zullen zien.

Balen Sara, dat het allemaal zo lang duurt je cyclus, ik hoop heel hard voor je dat je zondag positief test!! Ik duim voor je. En anders inderdaad maar je huisarts of de waarnemen bellen hoor.

Heartje, hoe gaat het met jou? Al veel zwangerschapsklachtjes? Lukt het om het grote nieuws nog voor je te houden? Geniet er maar van meid.

Groetjes,
    Angel

#2909278 Quote

Hoi,

Het is heel moeilijk om het nieuws voor me te houden. Ik wil het toch eigenlijk wel heel erg graag aan een aantal mensen vertellen. Maar mijn man wil echt wachten.
    Ik ben echt heel erg moe. 's ochtends niet vooruit te branden. Als Iris 's middags naar bed gaat, dan duik ik er ook maar even in. En 's avonds lig ik er voor 21.30 in. Echt   heel erg gezellig voor mijn man. Maar gelukkig heeft hij hier begrip voor. En het is voor het goede doel natuurlijk!!!
    Verder ben ik met vlagen misselijk, maar ook dat overleef ik wel weer.

Jullie succes en jullie moeten maar snel volgen!!

Liefs,
    Heartje

#2909281 Quote

Hoi,

Ja, Heartje…ik hoop ook dat Sara en ik jou snel volgen!!

Best pittig hè die 1e weken, nu extra, omdat je al een klein kindje hebt rondlopen. Gelukkig slaapt ze nog 's middags, dat scheelt wel wat.
    Nou, meid, nog een paar weken en dan ga jij je vast weer helemaal fit voelen, er gebeurd nu zoveel in je lichaam, dat kost energie.

Ik snap heel goed dat je moeite hebt om het goede nieuws voor je te houden…ik ben daar ook niet zo goed in! Wanneer wil je man dat jullie het gaan vertellen?

Sara, ik duim heel hard voor je dan je zondag een positieve test in handen krijgt!!

Groetjes,
    Angel

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909506 Quote

Hoi Heartje en Angel,

Ik denk dat ik zondag niet meer hoef te testen. Ik had daarstraks bruin-rode afscheiding (sorry) dus ik denk dat ik vandaag gewoon ongi ga worden. Op dag 59. Ik heb verder helemaal geen ongi symptomen zoals buikpijn of rugpijn dus ik heb nog een kleine hoop dat het niet doorzet. Nu weet ik alleen niet of ik maandag toch de waarnemer zal bellen of wacht tot wanneer mijn eigen HA er weer is. Het vervelende is dat op de vakantiemelding van mijn HA niet staat aangegeven wanneer ze weer terug zijn. Erg stom vind ik!!!

Angel, fijn dat je er met je vriend goed over kan praten. Het was voor hem zeker ook een teleurstelling… Ik heb vorig weekend een goede vriendin van me die nog op Curacao woont verteld dat we bezig zijn en dat was op de een of andere manier wel geruststellend. Zij heeft inmiddels 2 zoontjes van bijna 2 en bijna 1 en weet natuurlijk ook hoe het is.

Heartje, toch wel wat kwaaltjes. Hopelijk trekken ze snel weg en ben je ook niet meer zo moe. Wel lekker dat je ’s middags ook nog een dutje kan doen.

Nou meiden, mocht het niet doorzetten, dan test ik toch morgen.
    Succes!

Liefs,

Sara

#2909537 Quote

Hoi Sara,

Wat jammer zeg! Het is misschien een beetje kort door de bocht, maar je weet wel waar je aan toe bent nu. Had je anders wel een regelmatige cyclus? Hoop dat dat weer snel beter wordt dan.
    Als je inderdaad ongesteld bent, dan zou ik even wachten en naar je eigen HA gaan. Meestal hebben die ook geen mega lange vakantie toch? Hooguit 4 weken?

Nou meid, succes er weer mee.

Groetjes,
    Heartje

#2909576 Quote

Hoi Sara,

Hè, dat zou balen zijn als het echt doorzet, hoe is het nu?!

Hoe lang was jij ook alweer bezig en had je voor deze superlange cyclus wel een regelmatige, kortere cyclus??

Ik heb ook zeer benieuwd hoe het nu met mijn cyclus is, heb nu natuurlijk geen idee wanneer m'n NOD is door die miskraam…maar weer even afwachten, meer kunnen we niet doen.
    Fijn dat je met je vriendin op Curacao erover heb kunnen praten.
    Ik heb een vriendin die voor huisarts leert, binnenkort zie ik haar wel en dan ga ik het haar wel vertellen over m'n miskraam, kan ik gelijk nog wat dingen aan haar vragen.

Heartje, rustig aan, neem maar lekker je rust tussendoor!

Groetjes,
    Angel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct