Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor Vlinder en xxesther

• Auteur

Nou ik zou jullie nog even op de hoogte houden… Woensdag getest en die was negatief, donderdagmiddag getest en negatief… Vanmorgen vroeg (met ochtendurine) getest en toen een hele vage positieve steep!!!

Had graag gehad dat hij heel duidelijk was, maar goed ben nog steeds misselijk, moe, zere borsten dus ik ga ervanuit dat die vage streep toch gewoon klopt.

Dus ik ben zwanger!! Ga nu eerst lekker op vakantie en misschien doe ik er daar nog wel 1 voor de zekerheid hopend op een donkere steep.

Jullie bedankt voor het luisteren en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!!

x

#2909447 Quote

Hoi Saabie.

Wauw wat goed zeg! Gefeliciteerd!
    Dat moet vast een spannende tijd zijn geweest voor jullie.

Geniet er van en ook van je vakantie.

Laat je nog eens wat van je horen?

x-vlinder

#2909531 Quote

Hoi Saabie,

GEFELICITEERD!!!
    Na hoeveel dgn testte jij positief??
    Ik zit op dag 34, maar mijn test was vanmorgen nog negatief.. Ik weet niet wanneer mijn ei is geweest, dus ik weet ook niet wanneer mijn NOD is… Mijn langste cyclus wa vorige maand ook 34 dgn, dus als ik vandaag niet ongi word ben ik zeker 1 dag overtijd….

Geniet er lekker van (ook van je vakantie) En laat ons na de vakantie ff horen hoe dikke vette streep er nu op je test te zien is!!

xxxxxxxx Es

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct