Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

KLUSBABES 2

• Auteur

700 reacties bij elkaar geluld!!!
    Ik open een nieuwe, wat een eer!!!
    Dikke kus Allemaal!!!

#2909373 Quote

Hoi rimke

Ga me idd lekker laten verwennen hoor !!!!! We hebben wel snel een topic volgekletst he

xxx happy

#2909375 Quote

Hoi rimke

Ik heb bij die van mij gesloten zodat we hier verder gaan

liefs happy

#2909377 Quote

Nou, dat hebben we, en jullie voornamelijk, snel gedaan ja!!! Week of 2,3?
    Geinig dat we nu twee topic's hebben………..kunnen 1400 berichtjes plaatsen!!!!!
    Grappig dat we het tegelijk deden!
    Anyway, hou je goed!!!! Dikke knuffel van mij, en ik hou jullie op de hoogte dinsdag………..kan ik weer zo lullig in die stoel gaan liggen met mijn benen wijd……………echt heel genant……….maar ja voor een goed doel zullen we maar zeggen!!!

#2909379 Quote

Hoi rimke

Het is zeker voor een goed doel he. Ik weet niet hoe het vroeger bij jou op zwemles was maar bij mij zeiden ze     been,wijd,sluit …… denk daar maar aan whahaha     Sterkte meid

knuf happy

#2909381 Quote

Hoi meiden

Ik had een tijd terug geschreven dat mijn oom van 53 jaar plotseling is overleden in april en zijn vrouw ( mn tante dus) en dochter zie ik heel veel. Om mijn tante wat op te vrolijken heb ik haar verteld dat ik met de pil gestopt ben. Nou vonden ze het zo rot dat ik ongie ben geworden en hebben ze ons uitgenodigd voor een etentje zondag in een restaurant hier in de buurt !!!!! Lief he. Hoop niet dat ze dat iedere maand gaan doen, kan je me straks rollen whahaha

xxx happy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909383 Quote

Wat lief van je tante happy!! Maar idd. moeten ze niet elke maand doen: ben je al dik voordat je zwanger bent..hihi, dat kan natuurlijk niet!!

rimke: vind het echt gezellig dat je even komt buurten! Gaat je man dinsdag mee naar de gyn?

X Pip

#2909384 Quote

Megakletskousen zijn we wahahaha. Ik vind het zooo gezellig! Niemand weet dat we voor een kindje gaan (alleen mijn schoonzus weet dat ik ben gestopt met de pil maar heb het meer onder het mom "regelmatige cyclus krijgen" gegooid). Het is echt heel fijn om het hier met andere mensen over te hebben dan alleen je man.  

Toedels kletskousjes!!

#2909386 Quote

Hoe moet dat nu met de roze wolk dames? Kan die hier heen verhuisd worden?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct