Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

buikpijn

• Auteur

Hallo dames,

Heb even een vraagje, misschien dat jullie me kunnen helpen.
    Ik ben dus voor 1,5 week geleden ongesteld geweest.  Maar nu heb ik dus last van krampen onder in m'n buik, heel licht.
    Ik krijg meestal krampen ong. een week voor mijn menstruatie, daar voelen deze krampjes ook een beetje naar. Ik zit eigenlijk nu meer tegen mijn ei aan maar daar heb ik nog nooit last van gehad, kan ook nooit voelen wanneer ik um krijg.
    Volgens mij heb ook niks verkeerds gegeten.
    Ik weet wel sinds we bezig zijn voel ik elk krampje, pijntje en kriebeltje en dan wil toch wel heel graag weten wat het is, heel lastig. Moet het eigenlijk gewoon van me afzetten en veel gaan klussen. Gewoon m'n NOD afwachten…….
    Nou ja dit moest ik even kwijt.
    Veel liefs Nijtje

#2909376 Quote

Hoi Nijtje,

Het kan zijn dat je nu je eisprong voelt. Dat voelt vaak aan als krampjes, zoals je ze ook hebt als je ongi moet worden. Dus precies zoals jij schrijft. Ik voel mijn eisprong meestal wel, maar soms niet. Waar dat dan aan ligt, geen idee!

Groetjes,
    mv Tijs

#2909419 Quote

Hoi nijtje

Ik heb de laatste keer ook mn eisprong gevoeld. Dit was in de middag en die avond kreeg ik ook wat kramp en werd misselijk. Ik weet niet of dit in verband staat met elkaar maar zou kunnen

liefs happy

#2909459 Quote

Dank je wel voor jullie reactie, ik hou het ook maar op m'n eisprong. Dus flink aan de klus dit weekend, nu maar hopen dat het zo is.
    Liefs Nijtje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct