Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Steekjes in onderbuik bij eierstok???

• Auteur

Hai meiden,

Ik zit momenteel op dag 33 en wil morgenochtend gaan testen…
    Sinds anderhalve dag heb ik echt last van een verkrampte baarmoeder en steekjes bij mijn rechtereierstok..
    Heeft iemand enig ideee of dit te maken kan hebben met een evt. zwangerschap??

Liefs Esther

#2909513 Quote

Hoi Esther.

Ik heb echt geen idee maar ben wel benieuwd of je al getest hebt? Hoop zo voor je dat het toch raak is!

x-vlinder

#2909533 Quote

Hai Vlinder,

Wat een lief berichtje, dank je…….
    mijn test was negatief, maar het kan nog steeds, want mijn ongi is nog niet doorgezet!
    Hoe is het met jou, wanneer heb je NOD? Ik ga heel hard duimen dat het net als bij Saabie voor jou ook snel raak is!

Liefs, Esther

#2909810 Quote

Thanx!

mv Tijs

#2909771 Quote

Negatief helaas……… Maar er is nog hoop, want er zijn nog geen

gearriveerd, dus…………

xxxx Es

#2909772 Quote

Hè, wel vervelend dat de test negatief is! Hoop voor je dat de rd's wegblijven en je toch zwanger bent!

Groetjes,
    mv Tijs

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909774 Quote

Ik weet het niet meer hoor! ik heb er geen vertrouwen meer in eerlijk gezegd!!!
    Weet je nog die keer met dat bruine propje de vraag waar jij zo'n mooi antwoord op had?? Nou kan dat nog steeds een innesteling betekenen?? Dan had ik nu toch wel een keer positief moeten testen!!
    Ik heb ook eigenlijk weinig klachten, zelfs mijn krampjes zijn verdwenen….

Liefs, Es

#2909784 Quote

Hoi Esther,

Garantie heb je helaas natuurlijk nooit. Bij de innesteling en daarna kan natuurlijk ook nog veel mis gaan. Verder kan het zijn dat je nog niet genoeg hcg hormoon hebt. Als de rd's wegblijven, test dan over een aantal dagen of een week nog eens.
    Ik had mijn nod op 26 november en op 1 dec. had ik een positieve test. Ik had nog niet eerder getest.

Ik weet dat het echt niet meevalt, het afwachten en de onzekerheid. Maar helaas kun je niet veel anders doen. Ik weet niet hoe lang jullie nu bezig zijn om zwanger te raken, maar geef de hoop en moed nooit op.

Veel succes met deze onzekere dagen! En ik blijf voor je duimen.

Liefs,
    mv Tijs

#2909786 Quote

Hey mv Tijs,

Dank voor je lieve berichtje!

Wij zijn nog maar bezig in ronde 3, maar ja, met zo'n lange cyclus begin ik toch wel te twijfelen hoor……
    Het is gek, want tijdens je ongi en kort daarna ben ik er helemaal niet zoveel mee bezig geweest en nu al een hele week heel erg, het lukt me maar niet om er niet aan te denken, aaaaaaaah wordt er gek van!!! Morgen alweer dag 36!!

Hoe is het bij jou dan? Je NOD al in zicht of was je nog niet bezig voor een 2e??

Liefs, Es

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct