Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Beste Allemaal!

• Auteur

Hai,

Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Anja, 24 jaar en al 6 jaar zeer gelukkig getrouwd met Jan, ook 24. Samen hebben wij 2 dochters. De oudste Alysha is 5,5 jaar en de jongste Jennifer is 1,5 jaar.
    Tijdens de zwangerschap van Jennifer was ik hier ook actief maar ben na de geboorte (net als vele anderen die in decmeber uitgerekend waren) op andere fora terecht gekomen.

Maar we willen nu voor een derde kindje gaan!

Deze beslissing is bij on afgelopen maand eigenlijk een beetje als bliksemschicht binnengekomen.
    Ik zal e.e.a. kort proberen uit te leggen.

Enkele maanden geleden ben ik gestopt met de pil aangezien mijn
    menstruatie zeer onregelmatig bleef. Gezien de bezuinigingen op
    medicijnen kreeg ik een ander merk pil voorgeschreven na de
    zwangerschap van Jennifer maar die was toch niet helemaal goed voor
    mij. Na een half jaar tobben en zeer zware ellende lichamelijke
    verschijnselen kreeg ik mijn oude pil merk weer terug. Alle
    verschijnselen verdwenen maar mijn menstruatie bleef onregelmatig (was
    soms om de 14 dagen ongesteld

)
    Dus besloot ik mijn lichaam rust te geven en compleet te stoppen met de
    pil. Dan maar met de welbekende miniregenjasjes techniek.

Tot afgelopen maand, we waren 1 keer de regenjas vergeten. (wel de techniek voor het zingen de kerk uit gehanteerd ) Na een week kreeg ik allerlei zwanderschapsverschijnselen. Misselijk, moe, er kwam opeens weer melk uit mijn borsten
    (nog steeds trouwens) en ze werden ook zwaarder. Zowel bij de
    zwangerschap van Alysha als die van Jennifer had ik ook heel vroeg deze
    verschijnselen. Theoretisch gezien was het mogelijk dat ik zwanger zou
    kunnen raken, al was de kans wel klein.

Na 1.5 week wachten ben ik vannacht toch ongesteld geworden, is dan wel 4 dagen te vroeg maar ok.

Maar we zijn er allebei wel uit.

We gaan voor een derde

!!!

Allebei moesten we erg slikken toen ik ongesteld bleek te zijn, en zijn
    allebei tot de conclusie gekomen dat het beeld wat we hadden, als er
    nog een derde komt dan pas als Jennifer 4 jaar is, tegen al ons gevoel
    in gaat!

We hebben dus besloten om toe te geven aan ons gevoel.

Dus wie weet kan ik hopenlijk binnen niet al te lange tijd een leuke onthulling doen hier!

Ik hoop hier veel gezellige contacten te kunnen vinden en hoop op een zeer vruchtbare maand!!

Liefs Anja.

#2909501 Quote

Hey Anja,

Welkom (weer) op dit forum. Jij was er ook vroeg bij. Maar kei leuk dat jullie nu besloten hebben om een derde kindje te 'nemen'. Wilde jullie eigenlijk dat jennifer 4 jaar was dat ze dan naar school ging en jullie alle tijd hadden voor de derde?

Groetjes, Linda

#2909510 Quote

Ja, dit was in eerste instantie ons 'ideale' leeftijdsverschil.

Moet zeggen dat het zeker goed te doen is 2 kinderen met een groter leeftijdsverschil maar heb nu ervaring met een groot leeftijdsverschil een een buurmeisje die hier dagelijks over de vloer komt met dezelfde leeftijd als Jennifer en dan is ook heel goed te doen.

Daarbij hadden zowel mijn mannetje als ik allebei ons gevoel onderdrukt voor een derde kindje omdat we nu eenmaal die 4 jaar in ons hoofd hadden.

Qua leeftijd hoef ik het zeker niet te doen of te laten, al weten we wel 100% zeker dat we na ons 30ste geen kinderen meer willen omdat we het leeftijdsverschil met nr 1 dan te groot gaan vinden.

Liefs Anja.
    mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

#2909552 Quote

Hey hallo,

En welkom weer hier bij het zwanger worden forum!!!

Gezellig dat je er weer bent!!!

Wat leuk dat jullie nog voor een derde kindje gaan en wat leuk dat je al twee wondertjes hebt!!!

Ben zelf 36 jaar mijn vriend 31 jaar en wij wonen in Duitsland en we hebben sinds 2 maart 2007 een heel lief meisje Jessica en we gaan weer proberen zwanger te worden!!! Aangezien ik niet meer de jongste mama ben maar wel van geest, haha!!! Ja we hebben elkaar wat later ontmoet dat kan ook!!! Zijn we nu al begonnen en zijn we pas in ronde 2 bezig!!!!

Jij heel veel succes en draai hier lekker wat duimpjes voor je!!!

Liefs Sandy

#2909556 Quote

hoi anja

ik wens jullie veeeeeeel succes dat het jullie snel mag lukken voor jullie derde wondertje.
    wij zijn bezig voor ons eerste maar dat wil niet zo

groetjes

#2909624 Quote

Hai,

@Duits Meisje, Helemaal leuk dat jullie voor een 2e gaan!! Veel succes!

@P3, Heel veel succes om zwanger te worden! Ik heb zelf (nog) geen ervaring hoe het moet zijn als zwanger worden wat langer duurt. Het lijkt me erg veel van jezelf vergen. Maar houd moed!! Hopenlijk is deze maand lekker vruchtbaar!

Liefs Anja,
    mv Alysha14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.  

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909726 Quote

Hallo meiden,
    Ik ben wat groen op forumgebied en heb me ook het hoofd gebroken over de NOD term die je om de oren vliegen! 😉
    Ik ben sinds vorig jaar september de trotse moeder van een zoon. Ik wist al meteen na de bevalling dat ik meer kinderen wilde, mijn man had daar nog zo z'n bedenkingen over. Hij wil wel meer maar weet niet wanneer. Na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan en afgelopen maand is het rubbergewijs niet helemaal goed gelopen. Ik was een paar dagen overtijd maar bent (helaas) toch gaan menstrueren. Mijn man was teleurgesteld! En zie nu, hij wil graag een tweede!
    We gaan het deze maand proberen, van mijn zoon was ik na 2 mnd zwanger, hopelijk gaat het nu ook zo snel. Want ik knijp hem toch wel een beetje qua carriere. Ik ga namelijk sollliciteren voor een opleidingsplek voor september volgend jaar, dan is het niet echt slim om nu zwanger te willen worden…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct