Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eerste poging, wie nog meer?!

• Auteur

Hallo!

Ik ben Mitsj en ik ben 20 jaar. Mijn vriend en ik zijn al meer dan 3 jaar bij elkaar en wonen in ons samen gekochte huis, met onze 3 hondjes. Wij hebben alles dus wel goed voor elkaar, en daarom hebben wij besloten om voor een kindje te gaan.
    Ik zoek meiden die ook voor hun eerste kindje gaan om ervaringen te delen! Morgen is mn eisprong dag!!

Liefs,
    Mitsj

#2909529 Quote

Hoi Mitsj,

Ik ben mimi en ben 27 jaar. Ik ben pas getrouwd en wij willen deze maand beginnen voor een 1e kindje. Rond de 22e heb ik mijn eisprong, dus dat wordt klussen volgende week! Laat, mijn mannetje daar nou echt geen problemen mee hebben!! ha ha.

Succes!

groetjes mimi

#2909541 Quote

Hey!

Leuk dat je reageert! Mijn eisprong is morgen denk ik, dus zijn ook druk aan het klussen haha.. Dit is de eerste maand dat ik van de pil afben, dus het is nog ff kijken hoelang mn cyclus is, maar als het is zoals 4 jaar terug dan zouden deze dagen mn vruchtbare moeten zijn!
    Ik voel me ook heel veel beter sinds ik met de pil gestopt ben, was eerder nogal snel aangebrand en minder zin in seks, maar sinds ik gestopt ben is dat allemaal voorbij!
    Dus ik begin er nooit weer aan iig!

Liefs en succes,

Mitsj

#2909549 Quote

Hoi Mitsj,

Ik ben Iris, 27 jaar. Mijn vriend (30 jaar) en ik zijn 8   jaar bij elkaar; waarvan we nu al weer 4 jaar samenwonen.
    We zijn momenteel aan het klussen voor de tweede ronde voor onze eerste baby. Mijn ei is a.s maandag.
    Lijkt me idd leuk, om via deze manier ervaringen uit te wissen.
    We gaan donderdag op vakantie en komen rond mijn NOD terug. Lijkt me dan ook heel leuk om straks iedereen te kunnen vertellen dat we met z'n drieën zijn teruggekomen van vakantie.
    Allemaal heel spannend dus, voor ons allemaal.

voor iedereen die nu aan het klussen is en
    hopelijk heb we binnenkort allemaal goed nieuws te melden hier.

Groetjes Iris

#2909561 Quote

Hey Iris!

Waar ga je heen op vakantie? Mijne is al weer achter de rug, maar we zijn niet weg geweest ivm verhuizing en opknappen!
    Heb jij ook dingen dat je test zoals de helderheid van je slijm of temperaturen? Wij doen daar helemaal niks mee nog, eerst maar zien of het zo een beetje lukt..
    Morgen is mijn ei- dag dus dat ligt wel heel vlak bij die van jou!
    Ik hoop zo dat het snel raak is.. hihi.. Kan niet wachten!
    Ben al stiekem aan het kijken naar ideeen voor babykamers enzo.. Vast ff een ideetje krijgen wat toch echt het mooiste is hihi..
    Echt spannende tijden!! Je weet toch nooit of er iets mis is ofzo, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit!

Heel veel succes en tot snel! We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Mitsj

#2909634 Quote

hallo

ik ben 23 en ben al 7,5 jaar met mijn vriend van 27 samen.
    sinds een jaar wonen we samen met ons hondje.
    ook wij hebben besloten dat we een kindje willen.
    nu zou ik 2 weken geleden ongi moeten worden, maar dat kwam maar niet.
    dus ik mijn vriend op pad gestuurd om een test te halen maar helaas negatief ( ik was toen nog aan de pil)
    nu hebben we donderdag besloten om te stoppen met de pil, en nu ben ik vandaag een beetje ongi geworden. volgens mij is dit normaal, maar weet het niet zeker.
    dat met die eissprong snap ik al helemaal niet zo veel van wanneer dat nu precies is.
    wie heeft dit ook

groetjes lele

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909647 Quote

Hallo,

@Mitsj: We hebben nu officieel vakantie en vertrekken a.s. donderdag voor 11 daagjes naar Lanzerote. Ben ik ook echt aan toe. Even de accu opladen.
    Nee, daar ben ik echt nog niet mee bezig. Ik ben in juni gestopt met de pil en toen hebben we de eerste maand met condoom gevreeën; dit op advies vanuit mijn omgeving. Toen werd ik na 34 dagen ongi. Afgelopen maand volop geklust, maar naar 34 dagen werd ik weer ongesteld. Ik heb me deze maand wel wat ingelezen op wanneer je vruchtbaar bent, daar ik voor dat ik vroeger met de pil begon, heel onregelmatig was. Dus ben benieuwd wat deze maand brengt.
    Het is idd erg leuk, om al stiekem naar babyspulletjes te kijken. Ik vind vooral de kleertjes erg leuk.

@lele: Leuk dat je ook meepraat. Ik had in het begin ook moeite met alles rondom zwanger worden. Ik ben dan wel verpleegkundige, maar ieder lichaam reageert toch anders. Je kunt echt heel veel info via internet vinden. Toets op je zoekmachine maar eens zwanger worden in en je krijgt volop site's. Verder is de info op deze site heel helder en je kunt zo in dit forum om uitleg vragen.
    Ook handige site's zijn:
    http://www.9maand.com
    http://www.predictor.nl
    www.FertilityFriend.com (is wel in het engels)
    Op deze sites kun je ook een vruchtbaarheidskalender invullen, zodat je een beeld krijgt van je vruchtbare dagen, maar hierin moet je vooral wel blijven luisteren naar je eigen lichaam.

@Duifje: Ik zal voor je duimen, dat de rode duivels maar mogen uitblijven.

Dames we houden contact.
    Groetjes Iris

#2909658 Quote

Hello lady's

Gezellig dat jullie ook mee kletsen.
    Ben gisteren op stap geweest, was errruggg gezellig, misschien te, heb boven de wcpot gehangen vanacht. Toen dacht ik nog pff, dat heb ik misschien straks iedere ochtend! Maar dan is het wel voor een goed doel!
    Ook ik heb het idee dat ik nu meer zin in seks heb nu ik gestopt ben met de pil, ik kon dat eigenlijk ook merken in de stop week, maar tijdens de rd's vrijen zie ik niet zo zitten.

Duifje: succes, ik hoop op goed nieuws voor je.

lele: ook ik ben afgelopen maand gestopt met de pil, dit is dus de eerste maand zonder, wel lastig uitrekenen wanneer je eisprong is, omdat je niet weet hoeveel dagen je cyclus is. Dan maar ff om de dag klussen, is ook niet erg!!

iris: Veel plezier op Lanzarote, ik ben er een paar jaar geleden ook als eens geweest.
    En het zou inderdaad leuk zijn als je met z'n drieen terug komt!

mitsj: ook wij doen het zonder hulpmiddelen, we gokken nu een beetje en dan zien we wel, als het nou niet wil lukken na enkele rondes, kunnen we alsnog een ovulatietest of temperaturen, etc. gaan gebruiken. Wij willen het wel leuk houden, niet dat er druk achter zit, zo van we "moeten" vandaag.

groetjes mimi

#2909736 Quote

hoi meiden,

ik ben 22 jaar, mijn man is 27 jaar en ik ben afgelopen donderdag gestopt met de pil.
    mijn eisprong is, als het goed is, 2 september. we vinden het allemaal erg spannend. wat is het dan toch lekker dat je er hier gewoon vrij over kan praten. tis soms echt lastig hoor, om er niets over te zeggen, maarja dat zullen jullie allemaal wel kennen.
    succes met klussen allemaal.

groetjes koekeltje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct