Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

meiden zou het toch kunnen………….

• Auteur

hoi bizu

meid,ik hoop het zo erg voor je,is niet leuk al dat wachten.ik heb dat ook nooit gehad overtijd zijn.
    over dat testen..normaal was ik echt gelijk naar de winkel gerend voor een test!!
    maar ja,die teleurstelling he…..daarom wacht ik nog tot maandag
    als het dan nog steeds uitblijft ga ik   gelijk naar de winkel voor een test
    ik zal voor ons duimen en hoop dat  het lang  wachten eindelijk beloond wordt!!!!!

yos

#2909615 Quote

Hoi Yos,

Jaaaa, ik laat het je zeker weten!!! Hier nog steeds geen ongi, hoop maar dat ik niet een hele lange cyclus heb…. Zit nu op dag 35 en jij (ben het ff vergeten)
    Laten we elkaar op de hoogte houden.. Spannend!!!
    Suc6!!!!!

Liefs, Es

#2909616 Quote

Hoi meiden,

Ik wilde gelijk nadt ik mijn nieuwe topic had gemaakt een berichtje voor jullie achterlaten maar mijn internet liep vast en sinds 3 minuten doet mijn pc het weer. 2 uur niet op internet kunnen zitten juist nu ik van alles op wil zoeken.

Meiden ik wil jullie via dit bericht ook nog wat extra glitters geven en ik hoop dat we elkaar in het topic april 2008 weer tegen komen.

Ik hoop daat de rd's wegblijven en dat jullie morgen ook kunnen zegge dat je zwanger bent. Ik zeg het steeds tegen mezelf maar kan het gewoon nog niet geloven.

********** ************ ************ *********** *********** **********speciaal voor jullie.

Liefs bizu en hopenlijk tot snel

#2909618 Quote

Hoi Bizu!!!!

GEFELIITEERD!!!!!!
    Echt helemaal super……….
    Ik hoop dat wij snel zullen volgen… Ik ga pas woensdag ofzo weer testen!!

Liefs, Esther

#2909621 Quote

hoi xxesther

ja,ik zit ook  al te denken van ,shit straks is het gewoon een langere cyclus,maar aan de andere kant heb ik dit echt nooit gehad….
    ik zit nu op dag 33,zo spannend gewoon!!!!!
    ik hoop het gewoon zo erg voor ons dat het raak is!!!!

nog 1 nachtje slapen,dan kunnen  we gaan testen!!!
    ik laat het gelijk even weten!!

xxx yos

#2910271 Quote

Haai Esther,

Weet je al wat??? Zal voor je duimen.

Groetjes Bizu

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct