Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger na currettage?

• Auteur

hoi meiden

was ik weer van weg geweest. had weinig te melden dus tijdje niets geschreven. wel jullie blijven volgen!

ik heb een vraag:
    ik heb 12 juni een currettage gehad na 11 weken zwangerschap van een tweeling. het was onze 3e ronde.
    Heb 7 weken later op 29 juli mijn 1e menstruatie gehad.
    1e 2 dagen pijnlijk daarna normaal. na een normale week stopte het 2 dagen en ineens vloeide ik weer 2 dgn
    Nu verlies ik dagelijks wat oud bloed om maar zo te zeggen, niet veel maar wel vervelend.
    ik weet inmiddels dat de 1e menstruatie na currettage soms was anders kan verlopen dan voorheen..
    nu   merk ik sinds aantal dagen dat ik wat opgezette borsten heb en wat gevoeliger tepels…
    af en toe wat krampjes onder in de buik maar meestal volgt en dan klein beetje prut zeg maar..

we hebben wel geklust maar niet overdreven veel haha wel volgens mij rond de 11e wat een goed moment zou kunnen zijn..

ik heb een test gedaan uit nieuwschierigheid maar natuurlijk is ie veels te vroeg..
    kwam ook niets uit

zou het kunnen zijn dat het toch raak is?

of zijn het nog steeds de hormonen en hebben mijn borsten te maken met dit?
    aangezien ik prut blijf verliezen?

wie herkent dit?

bij vorige zwangerschap merkte ik het heel sterk aan mijn borsten maar weet ook dat het nix hoeft te zeggen..

gr ester

#2909548 Quote

Hoi hoi,

Wat erg voor je zeg, hebben jullie het al een plekje gegeven, het is niet niks om mee te maken!!!

En wat betreft jouw klachten ja iedere zwangerschap is anders dus das niets van te zeggen, je lichaam kan je aardig voor de gek houden!!!

Uit eigen ervaring weet ik dat je wel heel vruchtbaar kan zijn na een mk dus je weet het maar nooit!!!

Heb zelf ook een mk gehad en daarna na 1maandje al weer zwanger!!

En had wel een gewone menstruatie, als er bij jouw zoveel stolsels meekomen moet je misschien ff in de gaten houden wie weet toch niet goed schoon van binnen is maar een tip hoor!!!

Maar hoop voor je dat het raak is ook al is het nu toch anders voor je!!! Je gaat er niet zo ombevangen meer in als de eerste keer!!! Succes en de duimen draaien hoor!!!

Liefs Sandy

#2909565 Quote

Hoi Ester,

Wat een narigheid voor jou en je partner!
    Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten, er is namelijk behoorlijk wat met je lijf gebeurd (om maar niet te spreken  over alle emoties).
    Ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, en pas na 3 weken een curretage gehad.
    Daarna heb ik nog een week gevloeid, en na die week  af en toe nog wat bruinige afscheiding maar toen ik eenmaal echt weer goed ongesteld was geweest was dat over.
    Je baarmoeder moet er wel weer van herstellen, een curretage is namelijk ook een operatie.
    Misschien duurt het bij jou wat langer omdat het er 2 waren?
    Elk lichaam is weer anders, maar bij mij duurde het 4 maanden voordat ik opnieuw zwanger raakte (een gezonde dochter van inmiddels bijna 2).
    Ik wens je heel veel sterkte en succes!

Groetjes, Anna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct