Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mat Care testresultaat

• Auteur

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de care teste?

Ik hev vanochtend getest. In eerste instantie werd het tweede gedeelte van het controlevenster heel donker. Na een paar minuten zag je de controlelijn en op de plek van de test lijn een vaag vierkantje?
    Iemand enig idee?

Bedankt alvast!
    Roos

#2909593 Quote

Hoi Roos,

Ik heb ervaring met MatCare. Dat het schermpje erst heel donkerroze wordt klopt, dat betekent dat de test bezig is om het hormoongehalte te bepalen, Dat vierkantje is wel vaag zeg?! Dat heb ik niet gehad, bij mij kwam er gewoon een heel dun lijntje (die pas zo'n  4 dagen na mijn NOD wat dikker werd).

Het kan zijn dat je inderdaad een dun lijntje zag en dat de "linkerkant" van het vierkantje gewoon de schaduw van de omhulselrand was (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?)

IK zou als ik jou was verderop deze week nog een keer testen en als je het niet vertrouwt even een test bij de drogisterij of apotheek halen.

Bij mij waren de testen in ieder geval erg betrouwbaar, want ik heb 7x getest en 7x positief (ja je kan het maar zeker weten he )

Groetjes, Tammy

#2909600 Quote

Goedmorgen!

Nou, vanochtend dus weer zo'n mat care testje gedaan….en wat zag ik na 5 minuten! Een vaag vierkantje!!!

Tja, nu weet ik dus nog niets! Iemand enig idee?

Ik ga dus nu maar gewoon wachten op mijn NOD donderdag en mocht die uitblijven dan zatredag my good old predicter uit de kast halen!

Maar ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongie wordt!

Roos

#2909610 Quote

He Tammy,

Bedankt voor je reactie1 Op hoeveel dagen voor je NOD heb je getest?

Ik denk dat ik gewoon donderdag af wacht en anders zaterdag met predcitor test!

Roos

#2909720 Quote

Ongeveer 2 dagen ervoor…. al is dit niet helemaal zeker want ik ben vrij onregelmatig ongesteld… kan dus ook dat ik toen mijn NOD had… hij was de 1e 2 dagen heel erg licht het streepje, en pas later werd ie wat donkerder… Ik heb toen ook voor de zekerheid later nog met een test van de apotheek getest en toen was het zeker.

Ik wens je heel erg veel succes!!!

Gr Tammy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct