Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoort dit bij een eisprong?

• Auteur

Hoi allemaal,

Het kan zijn dat ik gewoon te graag zwanger wil zijn maar ik voel toch echt wat klachtjes! Rondom mijn eisprong flink geklust, nu een paar dagen later heb ik oppeens gevoelige tepels. Ook voel ik me af en toe misselijk niet in de ochtend maar vooral overdag! Kan dit nog van mijn eisprong zijn? Mijn eisprong was de 15 de, ik ging er eigenlijk vanuit dat je je eispringklachten vooral voor de eisprong voelt?

Wie kan mijn vragen beantwoorden of heeft dezelfde ervaring?
    Ik hoop snel iets te horen!

Tot schrijfs

#2909608 Quote

Hoi Duifje,

Het hoort niet zozeer bij je eisprong maar komt door het feit dat je lichaam in dit deel van de cyclus weer andere hormonen aanmaakt die ervoor zorgen dat een innesteling kan plaatsvinden. Als je er een bevruchting  is kan je eitje hierdoor innestelen, vind er geen bevruchting plaats dan worden alle voorbereidende werkzaamheden weer afgevoerd tijdens  je menstruatie. Dus helaas, je klachten wijzen nog niet op een  zwangerschap.
    Als je verder gaat kijken op het forum zul je  lezen dat heel veel meiden hier last van hebben, soms is het moeilijk om je er niet gek door te laten maken want de teleurstelling wordt hierdoor alleen maar groter.

Heel veel succes met zwanger worden!

Liefs, Cath  

#2909613 Quote

Hoi Cath,

Bedankt voor je reactie!
    Ik zal snel een kijkje nemen bij de andere geschreven stukjes.

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct