Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie dacht ook de pil de deur uit en dan de sigaretten ook

• Auteur

ik ben donderdag gestopt met de pil en wil ook graag stoppen met roken

wie heeft dit nog meer gedaan….

groetjes lele

#2909669 Quote

ik ga morgen direct stoppen met roken

#2909671 Quote

Hoi, ik heb gelezen dat wanneer je stopt met roken, de verkeerde stoffen nog tot 3 maanden in je bloed/sperma/eitjes blijven. Daardoor kan het lastiger zijn om zwanger te raken. Dus daarom zou ik zeker stoppen.

Ik ga morgen samen met mijn vriend een poging doen. Ga echt alles op alles zetten dat het me gaat lukken!

Succes wanneer je ook besluit ook om te stoppen!!

Groetjes!

#2909685 Quote

Hoi Lele,
    Ik ben zelf eerst gestopt met roken aleer ik stopte met de pil. Maar dit kon ook niet anders, ik ben met behulp van medicatie met roken gestopt. Het stoppen was op zich vrij makkelijk. Ik heb echter nog weleens momenten dat ik trek in een sigaret heb.
    liefs,
                 sterretje

#2909697 Quote
    quote: __Amelie__ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 14:10:41'));

Hoi, ik heb gelezen dat wanneer je stopt met roken, de verkeerde stoffen nog tot 3 maanden in je bloed/sperma/eitjes blijven. Daardoor kan het lastiger zijn om zwanger te raken. Dus daarom zou ik zeker stoppen.

Ik ga morgen samen met mijn vriend een poging doen. Ga echt alles op alles zetten dat het me gaat lukken!

Succes wanneer je ook besluit ook om te stoppen!!

Groetjes!

hoi hoi amelie

ik wou ff reageren op jou verhaal dat je lastiger zwanger kan raken is echt ONZIN
    ik was meteen de eerste ronde raak en kijk mijn verhaal wat ik schreef aan een ander meisje bij een ander topic zie hier onder

heey wonderwensje

ik hoor hier niet thuis op het forum maar wou toch ff reageren,zelf ben ik nu 11weken en 6dagen zwanger,en rookte ook al een aantal jaren
    en ik moet eerlijk zijn de eerste 2weken toen ik het wist rookte ik ook nog 2sigaretjes op een dag.
    tot dat ik bij de verloskundige mn echo kreeg en ons wondertje daar lekker zag bewegen en alles
    vanaf die dag heb ik ook geen sigaret meer aangeraakt en het missen van valt ook zeker mee haha had het veel zwaarder verwacht maar ik weet waar ik het nu voor de
    het is echt belangrijk voor je baby om te stoppen en nog beter om nu al te stoppen zal wel heel moeilijk worden maar probeer het maar mss lukt het je ik zal voor je
    want weet je elke keer als jij een hijs neemt van je sigaret komt het in het voed zakje van je baby teregt en krijgt dus jou rook binnen en omdat zijn of haar longentjes nog zo klein zijn krijgen ze heel snel zuurstof gebrek en dat gun je ze niet toch,en kijk ik had ook iets van ow nee he komen ze weer aan met dat stoppen met roken
    maar toen ik onze baby zag en ze me vertelde dat de baby alles binnen kreeg door zn voedzakje schrok ik zeker weten en kon het ook niet over mn hart meer verkrijgen om nog een hijs te nemen

nou meis ik wens je heel veel succes met zwanger worden en met stoppen met roken

groetjes patricia

#2909723 Quote

Hoi Patricia,

natuurlijk is het niet zo dat iedereen die een sigaretje rookt, gelijk een miskraam krijgt, moeilijk zwanger raakt, ongezonde baby's end. om maar even de erge dingen op te noemen. Maar er bestaad altijd wel een kans.

We weten allemaal dat het ongezond is voor jezelf en je baby. Dus is het beter om te stoppen. En overal staat het natuurlijk wel extra overdreven geschreven, ik bedoel wat ik las van die 3 maanden is ook wel overdreven denk ik.

Maar goed, nogmaals probeerde ik niet te zeggen, wie een sigaret rookt kan niet zwanger worden, maar wat ik probeerde te zeggen. Er is een kans dat het lastiger gaat.

(zeg ik met me sigaretje in tussen me vingers )

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909731 Quote

ik wil heel graag stoppen maar vind het ook wel lastig.
    ik rook al zo lang en als ik stop met roken vraagt toch iedereen ben je zwanger!
    mijn ouders en schoonouders weten dat ik gestopt ben met de pil dus dat scheelt weer
    maar mijn vrienden en andere famielieleden weten dat niet en ik wil ook niet dat ze dat weten.
    gelukkig zie ik ze niet zo vaak.
    alleen op de sportschool en daar mag je niet roken.
    ik probeer visites de komende tijd te ontlopen dan valt het ook niet op…
    maar ik ga hoe dan ook stoppen!!!!

groetjes lele

#2909733 Quote

Hoi lele,

Ik ken dat hoor, ik rook ook en al heel lang, gelukkig niet veel en de meest lichte sig. die er zijn, maar toch het is heel slecht en ga ook zeker stoppen als ik zwanger ben. Maar als ik het nu doet valt het veel mensen op ja. Vooral op me werk en die wil ik helemaal nog niet laten merken dat ik zwanger probeer te raken. Ben wel al geminderd en hoop na een positieve test de peukjes voorgoed weg te smijten hihihi.
    Voor een kleintje gaat me dat zeker lukken. want doen we niet voor onszelf dan wel voor het ukkie in ons.

succes ermee.

xx Bambi

#2909742 Quote

hoi meiden,

ik ben nu 15 weken zwanger.
    ik ben met roken gestopt toen ik met de pil ben gestopt.
    ik kan je dit echt aanraden.
    als je al zwanger bent en nog moet stoppen is het echt niet makkelijker.
    de onrust die je door het stoppen in je lichaam krijgt is ook slecht voor je kindje.
    succes allemaal,

groetjes kwinty.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct