Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie heeft ervaring met de pil diane 35

• Auteur

hallo

ik blijf maar vragen stellen, maar ben zo benieuwd wie ook deze pil heeft geslikt en die nu probeert zwanger te worden of al zwanger is

ik ben donderdag gestopt met deze pil

#2909677 Quote

hallo Lele,

ik heb de Diana 35 ongeveer 7 jaar geslikt. Ik ben 5 maanden terug gestopt met deze pil. Wil ik je niet bang maken, want iedereen is anders. Maar ik ben dus afgelopen week pas weer voor het eerst ongesteld geworden. Het kan dus even duren voordat de pil uit je lichaam is. Het is natuurlijk ook wel een zware pil.
    Nu ben ik dus benieuwd of het regelmatig terug komt, maar het was al een hele oplichting dat ik eindelijk ongesteld werd.
    Heb in het begin dat ik stopte ook wel een mood wisseling gehad. Me vriend heeft wat te hebben moeten voorduren de eerste aantal weken haha.
    Maar nu ben ik weer de oude, de pil is uit me lichaam en heb geen extra last ofzo met ongesteld worden.

Hoop dat jij gewoon vrolijk over een maand ongesteld bent, en daarna niet meer, want dan betekend het dat je zwanger bent haha!

Groetjes!

#2909701 Quote

Hoooi,

Ik heb de diane 5 jaar geslikt en was meteen weer regelmatig ongesteld. Dus het kan inderdaad voor iedereen anders zijn. Heb wel even gewacht met het proberen (6 maanden)  om zwanger te worden, mijn dokter vertelde me dat het verstandig was om even te wachten tot de pil uit mn lichaam was omdat het nogal een zware pil is. en we zijn nu voor de 3de maand bezig, vandaag mn nod, en nog niet ongesteld en ook niks wat er op lijkt. Dus ben benieuwd. Jij ook succes.

Groetjes

#2909718 Quote

Hoi hoi,

Ik heb de diana 35  zo'n 10 jaar geslikt! Ben er nu 2 manden vanaf en ben de 1ste keer gewoon na 29 dagen onge geworden.

Volgens mijn huisarts kon ik gelijk beginnen, tegenwoordig hoef je niet meer te wachten… Maar elke artst is weer anders schijnt.

Ik ga nu mijn 2de ronde in.

Suc6 met zwanger worden!

Liefs……….

#2909727 Quote

haha, ben blij dat ik jullie verhalen niet gelezen heb toen ik maar niet ongesteld aan het worden was   haha.

Maar ja, zo zie je maar weer.. Ieder mens reageert er anders op. Hoop dat het bij jou ook net als de verhalen hier boven gebeurd….

#2909787 Quote

Hallo,

Ik heb de diane-35 13 jaar geslikt.  Toen ik gestopt was ben ik meteen na 26 dagen ongi geworden. Nu zit ik tussen de 26 en de 42 dagen. Dus wel fijn dat ik gewoon elke maand ongesteld wordt. Wel heb ik nu last van veel meer haargroei in mijn gezicht…maar ja, je moet er iets voor over hebben he…
    Wij gaan nu voor de 5e ronde.

Groetjes, Mootje

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909792 Quote

hoi lele

ik heb de diana 35 ongeveer 8 jaar gestikt en was in ronde 2 zwanger.
    heb helaas na 9 weken een miskraam gekregen
    (dit had trouwens niks met de diana te maken)

ik ben nu 3 weken na de mk weer in ronde 1 beland, ben benieuwd

succes

gr mlavertje vier

#2909793 Quote

oja toen ik gestopt was duurde hetde 1ste ronde  41 dagen voordat ik weer ongi was.
    maar dit is voor iedereen anders hoor

#2910643 Quote

Heb Diana 15 jaar geslikt..soms ook wat onregelmatig..Eers 2 rondes 36 dagen. Laatste ronde 28 dagen!Merk wel dat sinds ik met de Diana gestopt ben mijn gezicht erg vettig is..bah haha!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct