Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Steeds langere cyclus maar nu toch ZWANGER!

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik werd de laatste maanden steeds onzekerder  aangezien mijn cylcus steeds langer werd eerst een tijdje om de 5 weken toen 6 en daarna zelfs 7,5 week. Iedere keer dacht als mijn ongesteldheid op zich liet wachten….misschien  ben ik wel zwanger. Voelde me soms zelfs al misselijk maar wat een teleurstelling als ik dan toch negatieve testen had of toch ineens ongesteld werd. Ik ging al denken, misschien toch maar naar de  huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn. Misschien heb ik wel PCOS….  
    Maar vandaag is een fantastische dag want ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest!!!!!!!!!!!!! Mijn laatste ongesteldheid was alweer 7 weken geleden en al had ik er geen vertrouwen in, dacht ik laat ik toch maar even een test doen (je blijft toch hopen) en  toen….twee prachtige blauwe streepjes!!!!!! Ik heb voel verder lichamelijk (nog) helemaal niets  speciaals wat betreft de  bekende kwaaltjes.  
    Door mijn rare cyclus weet ik niet wanneer ik precies uitgerekend ben maar ik denk zo ongeveer rond 27 april.  Nou meiden ik wens jullie allemaal toe dat jullie ook snel zwanger mogen worden!

Groetjes van Eliza

#2909836 Quote

Hoi Eliza,

van harte gefeliciteerd!!! Klinkt als muziek in mijn oren. Mijn cyclus wordt ook steeds langer, zit nu al op 7,5 weken terwijl dat 2 maanden terug nog 33 dagen was!!!

Veel succes ermee!!

groetjes,
    Sara

#2909837 Quote

Hoi Eliza,
    gefeliciteerd met je zwangerschap meid.
    ga er maar lekker van genieten.
    zo zie je maar dat je met een lange cyclus ook zwanger kunt worden.
    Gr lisette bijna 23 weken zwanger inmiddels

#2909838 Quote

Hoi meid,

van harte gefeliciteerd, ga er van genieten he. blij dat die onzekerheid van die lange cyclussen verleden tijd.is

succes ermee.

xxx Bambi

#2909839 Quote

GEFELICITEERD!!! Echt helemaal super voor je….
    Geniet er maar lekker van…..

Liefs, Es

#2909840 Quote

Hoi Eliza!

Gefeliciteerd! Echt fijn voor je!
    Geniet van je zwangerschap!

Jacqy

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #2909856 Quote

Hoi eliza,

Gefeliciteerd meid, echt helemaal super voor je hoor!!!!!
    Ga er maar lekker van genieten, fijne zwangerschap

liefs happy

#2909867 Quote

Wat goed!

GEFELICITEERD

Nu lekker er van gaan genieten en veel plezier met alles wat erbij komt kijken. Lijkt me helemaal geweldig en het vliegt volgens mij voorbij die tijd.

x-vlinder

#2909878 Quote

Super zeg, dat is nog eens goed nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs Yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct