Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

helaas niet meer zwanger :( :'(

• Auteur

Na een lange zware vakantie kom ik weer even me verhaal doen…

Helaas een minder leuk verhaal….. maar dat is niet anders…..

Ik had 26 juli 2007 me 1e echo erg klein met 5 weken zagen we een inni minni stipje

We zijn daarna lekker 1 week op vakantie geweest en 2 dagen daarna 7 aug weer

Een echo gehad helaas zag dat er niet goed uit het was niet gegroeid en dus nog steeds5 weken….

Gelijk storte onze wereld in je gaat voor iets belangrijks in je leven en na 7 weken is er niks meer

De vrouw van de echopraktijk zei ook al dat het een zware miskraam zou worden als het uitzichzelf

Losliet… ik heb gelijk de VK gebeld en die zei wacht het nog een week af maar ik had er al 2 weken opzitten en

Doordat het zoveel bleek te zijn wou ik niet dat het uitzichzelf kwam en heb ik besloten een curretage te doen…

De VK heeft de gyn gebeld en kon vrijdag 9 aug gelijk langs komen hebben nog een echo gemaakt voor de zekerheid

En er was echt niks ik heb bloed moeten prikken omdat me bloedgroep nog niet bekend was en zou maandag ochtend een

Telefoontje krijgen wanneer de behandeling zou plaats vinden… maandag werdt ik gebeld dat het woensdag zou worden en

Dat ik om kwart over 7 aanwezig moest zijn sóchtends… ik mocht nix eten en drinken toen ik daar aankwam kreeg ik een pilletje

Om me lekker te relaxe want stond stijf van de spanning en en zat ieder moment te huilen….. ik werdt om kwart over 9 na de wachtkamer

Gebracht van de OK en om half 10 werdt de nacose ingespoten ik werdt om half 11 weer wakker…. Was heel zwaar toen ik wakker werdt

Om half 1 kwam de co assistente zn verhaal doen: het was een gemakkelijke curretage, we hebben het vruchtje extra gecontroleerd omdat we

Het raar vonden dat je met 5 weken al een miskraam zou hebben… we hebben dan ook het weefsel gecontroleerd volgens het weefsel bleek

Dat je al 12 weken zwanger was en dat het met 5, 2 weken al gestopt is….. het vruchtje was ook niet goed aan elkaar gesmolten…. Vandaar dat het

Bijna geen kans had gehad om levensvatbaar te worden….. het had dan ook 80% kans gehad als het had doorgezet dat ik een kindje met syndroom van

Down had gehad…. Ik bleek ook de Resus factor te hebben dat is erfelijk daardoor heeft mijn moeder 22 jaar geleden ook een miskraam gehad op 13 weken.

De resus factor veroorzaakt vaak een miskraam…. Je lichaam ziet je kindje wat groeit als een bacterie en stoot het af door die resus factor dat zorgt ervoor

Dat de cellen niet goed aan elkaar groeien…. Ik heb er tegen stoffen voor gekregen en als ik een volgende x zwanger wordt heb ik 50% minder kans op een miskraam

Dus dan is het nog 30% maar we gaan er dan zeker positief tegen aan kijken wij hopen dat we snel weer blij mogen zijn !!!!!

Ik zal eens kijken of we een mooie foto kunne maken van onze herrinering aan ons kindje we hadden al veel spullen gehad…..

Ik zal hier zeker op de site blijven en jullie volgen met de zwangerschap… en hopelijk mag ik snel mijn verhaal weer met jullie delen maar we hebben beslote om

1st ff te gaan samen wonen!!!!!!

Dikke Kus Mariette

#2909965 Quote
    quote: Mariette21 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 12:20:03'));

Na een lange zware vakantie kom ik weer even me verhaal doen…

Helaas een minder leuk verhaal….. maar dat is niet anders…..

Ik had 26 juli 2007 me 1e echo erg klein met 5 weken zagen we een inni minni stipje

We zijn daarna lekker 1 week op vakantie geweest en 2 dagen daarna 7 aug weer

Een echo gehad helaas zag dat er niet goed uit het was niet gegroeid en dus nog steeds5 weken….

Gelijk storte onze wereld in je gaat voor iets belangrijks in je leven en na 7 weken is er niks meer

De vrouw van de echopraktijk zei ook al dat het een zware miskraam zou worden als het uitzichzelf

Losliet… ik heb gelijk de VK gebeld en die zei wacht het nog een week af maar ik had er al 2 weken opzitten en

Doordat het zoveel bleek te zijn wou ik niet dat het uitzichzelf kwam en heb ik besloten een curretage te doen…

De VK heeft de gyn gebeld en kon vrijdag 9 aug gelijk langs komen hebben nog een echo gemaakt voor de zekerheid

En er was echt niks ik heb bloed moeten prikken omdat me bloedgroep nog niet bekend was en zou maandag ochtend een

Telefoontje krijgen wanneer de behandeling zou plaats vinden… maandag werdt ik gebeld dat het woensdag zou worden en

Dat ik om kwart over 7 aanwezig moest zijn sóchtends… ik mocht nix eten en drinken toen ik daar aankwam kreeg ik een pilletje

Om me lekker te relaxe want stond stijf van de spanning en en zat ieder moment te huilen….. ik werdt om kwart over 9 na de wachtkamer

Gebracht van de OK en om half 10 werdt de nacose ingespoten ik werdt om half 11 weer wakker…. Was heel zwaar toen ik wakker werdt

Om half 1 kwam de co assistente zn verhaal doen: het was een gemakkelijke curretage, we hebben het vruchtje extra gecontroleerd omdat we

Het raar vonden dat je met 5 weken al een miskraam zou hebben… we hebben dan ook het weefsel gecontroleerd volgens het weefsel bleek

Dat je al 12 weken zwanger was en dat het met 5, 2 weken al gestopt is….. het vruchtje was ook niet goed aan elkaar gesmolten…. Vandaar dat het

Bijna geen kans had gehad om levensvatbaar te worden….. het had dan ook 80% kans gehad als het had doorgezet dat ik een kindje met syndroom van

Down had gehad…. Ik bleek ook de Resus factor te hebben dat is erfelijk daardoor heeft mijn moeder 22 jaar geleden ook een miskraam gehad op 13 weken.

De resus factor veroorzaakt vaak een miskraam…. Je lichaam ziet je kindje wat groeit als een bacterie en stoot het af door die resus factor dat zorgt ervoor

Dat de cellen niet goed aan elkaar groeien…. Ik heb er tegen stoffen voor gekregen en als ik een volgende x zwanger wordt heb ik 50% minder kans op een miskraam

Dus dan is het nog 30% maar we gaan er dan zeker positief tegen aan kijken wij hopen dat we snel weer blij mogen zijn !!!!!

Ik zal eens kijken of we een mooie foto kunne maken van onze herrinering aan ons kindje we hadden al veel spullen gehad…..

Ik zal hier zeker op de site blijven en jullie volgen met de zwangerschap… en hopelijk mag ik snel mijn verhaal weer met jullie delen maar we hebben beslote om

1st ff te gaan samen wonen!!!!!!

Dikke Kus Mariette

hoi mariette

Wat ongelofelijk erg wat jullie hebbben meegemaakt……ik leef heel erg met jullie mee ,ik kan me het ook heel goed voorstellen wat je voelt….
    want ik was zwanger van een tweeling{Storm en Daan} en ik was 24 wkn en toen kreeg ik een vroeggeboorte en zijn ze geboren [20-07-2007]…helaas veel te vroeg en ze zijn ook overleden na heeel even geleeft te hebben.
    maar ik snap wel je gevoel…. jullie droom is weg en dan ook nog t kindje in je buik is weg, jullie hadden vast zn mooie plannen met z'n drietjes!!!
    doordat je zwanger bent …heb je in een keer een toekomstbeeld van z'n drietjes je droomd en je ziet t voor je….
    en dat is in 1x allemaal weg ,afgebroken…maarprobeer als je t verdriet een beetje een plaatsje kan geven te denken aan t mooie wat jullie kindje jullie allemaal al gegeven heeft!!!!!!…denk maar eens aan alleen al t proberen zwanger te worden en dan word je niet ongi….je denkt al van ..zou t?
    en als je dan een test doet…wauw wat ben je dan blij en gelukkig met z'n tweetjes…denk aan hoe gelukkig jullie al waren en dan die weken dat je zwanger was ,elke dag ben je er mee bezig… je kocht of kreeg leuke dingen denk aan je gevoel wat jullie kindje jullie toch al heeft gegeven!!!!!als je je kindje niet had gehad …had je die gevoelens van het geluk en blij zijn met z'n tweetjes ook niet gehad …
    als t goed is brengt dit jullie dichter bij elkaar… praat er veel over samen en
    huilen samen ..en voor je man/vriend is dit ook moeilijk maar wel anders want jij hebt t in je buik   en voor hem is t nog heel moeilijk te bgrijpen wat jij voelt….maar praat er zoveel mogenlijk over samen dan kom je er veel sterker uit samen en wie weet wanneer je weet toe bent om t nog een x te proberen……
    maar denk aan t geluk wat jullie kindje jullie al gebracht heeft in die korte periode   van hem/haar leven dat is wat jullie bij moet blijven…
    heeel heel veel sterkte samen
    veel liefs lilian

#2909967 Quote

Bedankt voor je lieve berichtje….. we zijn erg emotioneel over het verlies maar aan de andere kant heb ik er vrede mee!!!! het heeft nooit geleefd en na wat de Co assistente heeft gezegd dat het 80% kans had op eeen syndroom kindje als het had dorgezet…
    ik had het zoiezo gehouden maar dit is toch hoe hard het ook klinkt beter!!!

wij hopen dan ook zo snel mogelijk weet te mogen beginnen….

en wat jij zegt dat we veel dichter bij elkaar zijn gekomen heb je volkomen gelijk in
    we hebben nog nooit zo dicht naast elkaar gestaan en dat doet ons goed we lachen gieren brullen janken samen en dat doet ons goed!!!!!

wat een verlies heb jij mogen doormaken zeg dat zal ook wel erg zwaar zijn geweest …..
    ik weet niet hoelang het geleden is maar ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk is het volgende keer wel goed bij ons!!!!!

xxx Mariette

#2909969 Quote

Jeetje Mariette, wat een klote bericht zeg. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd

Gr

#2909971 Quote
    quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 13:07:15'));

Bedankt voor je lieve berichtje….. we zijn erg emotioneel over het verlies maar aan de andere kant heb ik er vrede mee!!!! het heeft nooit geleefd en na wat de Co assistente heeft gezegd dat het 80% kans had op eeen syndroom kindje als het had dorgezet…
    ik had het zoiezo gehouden maar dit is toch hoe hard het ook klinkt beter!!!

wij hopen dan ook zo snel mogelijk weet te mogen beginnen….

en wat jij zegt dat we veel dichter bij elkaar zijn gekomen heb je volkomen gelijk in
    we hebben nog nooit zo dicht naast elkaar gestaan en dat doet ons goed we lachen gieren brullen janken samen en dat doet ons goed!!!!!

wat een verlies heb jij mogen doormaken zeg dat zal ook wel erg zwaar zijn geweest …..
    ik weet niet hoelang het geleden is maar ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk is het volgende keer wel goed bij ons!!!!!

xxx Mariette

hoi mariette
    Het is nu vier en halve week geleden dat storm en daan zijn geboren….en
    soms lijkt dat al heel lang en ook weer als gisteren…
    Ze waren zo mooi en t waren gewoon complete babys alleen kleiner 32 en 33cm en ze woge 685 gr allebei…maar ze waren kant en klaar….
    ik had 2,5 week voor de geboorte een 20 weken echo en die was perfect helemaal goed..niks aan de hand!!!! maar met 24 weken zijn ze onverwacht toch geboren en ik had ook de perfecte zwangerschap ..ik had nergens last van [ja ok 8 weken zo misselijk geweest] maar dat hoort erbij…..maar geen harde buiken beetje moe maar niks voor de rest……maar zoals je ziet maakt dat niks uit….maar bij tweelingen komt t vaker voor :vroeggeboorte   maar toch denk je daar niet meer aan aan je 24 wkn zwanger bent…maar   ikdenk altijd het zal wel ergens goed voor zijn of een reden hebben alleen zullen we daar niet achter komen….
    maar ze zullen altijd bij ons zijn en in ons gedachten en ons hart zijn ze voor altijd bij ons   ,we   hebben twee zoontjes   storm en daan en als ik opnieuw zwanger word zal dat ons derde kindje zijn…..ik wil echt graag weer zwanger zijn   want we willen toch graag kinderen……maar ik ben nu voor t eerst ongi dus we kunnen dadelijk weer beginnen…spannend he..maar bij jullie ook heel veel succes
    heel veel groetjes lilian

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct